1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Podcasts!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Banzaiaap, 2 feb 2008.

  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]
    Juist, podcasten. Het is begonnen met de iPod en gaat ook verder op de Zune van microsoft. Ikzelf luister nu bijna een jaar naar Podcasts en ik moet zeggen dat het altijd zeer interessant is om naar te luisteren :)

    [​IMG]


    [​IMG]

    • Xbox Live's Major Nelson - Majornelson.com RSS Feed
      De podcast van Xbox 360 en Xbox live. Altijd erg informatief over de laatste games en ook altijd een prijsvraag.
    • Gamerscore Blog - Gamerscoreblog.com - RSS Feed
      Ook een officiële podcast van Xbox 360, maar iets minder formeel dan Major Nelson.
    • Bungie's Podcast - Bungie.net RSS Feed
      Zoals de titel al zegt, een podcast van bungie, de makers van onder andere de Halo trilogie. Erg leuk om naar te luisteren, door de hilariteit die onder deze mensen heerst.
    • Game Theory - Gametheoryshow.com RSS Feed
      Leuke talkshow met mensen uit de games industrie, die voor de vakbladen schrijven. Altijd interessante discussies. :)
    • 1up yours! - 1up.com RSS Feed
      Show van mensen die voor de site 1up.com en/of de bladen Games for Windows en Electronic Gaming Magazine schrijven. Ze behandelen het nieuws, wat ze gespeeld hebben en discusseren daar weer over.
    • GFW Radio (0.87 The Brodeo) - 1up.com RSS Feed
      Net als 1up yours een podcast van 1up, met een andere line-up: Meer gefocust op Game for Windows, desondanks altijd geniaal :D
    • Player One Podcast - playerone.libsyn.com RSS Feed
      Podcast met veel informatie, goede discussies en een goede blik het laatste nieuws.
    • Videogameshow.net videogameshow.net RSS Feed

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik luister altijd naar de Caz! weekend mix podcast, is altijd wel lekker :9
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister eigenlijk nooit naar een podcast, geen behoefte aan gehad maar ik zal eens kijken binnenkort of het wat is voor mij.
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Openingspost geupdate :) Kom op! Er zijn toch wel meer mensen die naar podcasts luisteren??
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik moet er nouw een gaan maken voor school :p. moet er eerst naar gaan luisteren, verslag maken, en dan eentje zelf gaan maken, mix tussen muziek en praten
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt mij wel leuk, maar over games spreekt me dan niet heel erg aan. Is er geen site waar heel veel van die podcasts staan?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Links naar de rss feeds kan handig zijn :+
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nog es. :+
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    The Video Games Show is erg leuk vind ik, www.videogamesshow.net . Ik luister hem elke week, en vind hem leuker dan Major Nelson en Gamerscoreblog die ik ook wekelijks beluister. VGS heeft veel meer humor dan die andere 2, en heeft een objectievere kijk dan de MS promoters...
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vanuit je Itunes kan je ook zoeken naar podcasts. Alleen weet ik dit niet zeker.....

    edit. net ff gekeken en je kan ze gewoon via e itunesstore halen.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  11. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt, maar niet iedereen heeft iTunes/iPod, dus misschien kan het dan niet via die manier.

    Er zijn wel ontzettend veel sites te vinden met podcasts:


    :)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens, ik zie dat je gamerscoreblog er ook nog niet bij hebt staan. Dit is ook een officiele MS blog, net als Major Nelson, maar dan wat minder formeel. Volgens mij waren ze onafhankelijk begonnen, en later ging MS ze sponsoren.

    Ik weet niet of ze een site hebben, ik heb hem gewoon van itunes afgeplukt
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    -edit-

    Ziet er wel netjes uit hoor, startpost :thumbs:
    Ik zal eens wat nieuwe podcasts proberen.
     
  14. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, die was ik vergeten. Toegevoegd hoor!

    Dankjewel :), heeft ook wel wat werk in gezeten. 8)
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf lid van de Best of YouTube podcast en van de Best of Radio 538 podcast. Ook heeft Gamer.nl een podcast, maar die heb ik nog niet geluisterd (wel lid :p). En natuurlijk van Major Nelson.

    Deze zijn allemaal via iTunes te vinden. Alleen die van Gamer.nl weet ik dan weer niet zeker xD
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Best of 538 is toch heel vaak met Ronald en Frank de boer? :D

    Ik heb die van Youtube even toegevoegd en ik ga nu ff die van gamer.nl zoeken.
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is de tweede podcast van Gamer geüpload. Heb er zelf nog niet aan meegewerkt, maar het is wel tof dat we in Nederland nu ook zoiets hebben.

    Zelf luister ik regelmatig de podcasts van 1UP en PlayerOne. In mijn optiek toch wel de leukere. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dit topic is hier even neergezet, hier zal het waarschijnlijk wat beter tot zijn recht komen. :)

    Ik luister sinds kort ook weer 2 nieuwe (WoW) podcasts: The Instance en WoW Radio. Erg leuke podcasts met veel informatie. :)

    Overigens heeft Jeff Gerstmann, de man die bij Gamespot met veel kabaal ontslagen werd, nu ook een podcast! Arrow Pointing Down heet het en er zijn nu al 2 episodes, werkelijk geniaal die tweede :D
     
  19. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Luister zelf altijd naar :
    Release your self with roger sanchez.
    VOlgens mij via itunes gevonden maar rete strakke mixes!!
     
  20. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor podcasts moet je toch gewoon even naar

    http://www.omroep.nl/nps/bommel/

    smurfen! Lekker een flinke verzameling Bommel verhalen, ingesproken door ten dele bekende acteurs en actrices (Chantal Jansen!).
     

Deel Deze Pagina