1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    8)

    Voor de mensen die echt niet kunnen rekenen :p
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn de servers gefixt?

    [​IMG]

    Kan iemand aub ff snel hier gaan werken en die shit fixen
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2016
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Beetje zonde van je stardust. Zou zelf pas pokémon gaan upgraden als ze tenminste 1000cp hebben en het liefst hoger. Alle pokémon die je nu vangt zijn over een paar levels redelijk waardeloos of je moet er 20k-40k stardust tegenaan gooien. Stardust die je beter kan gebruiken als je betere pokémon krijgt. Ben zelf lvl 20 en kreeg gisteren een Magmar met 1200cp uit een 10km ei. Daar doe je goed mee in gyms, alles onder de 1000 is eigenlijk gewoon gym opvulling.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dit zijn nu mijn beste pokemons.
    en ik ben nu halfweg lvl 16.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Jammer dat de functie van nearby niet goed werkt.
    Nu is het wel lastig om een bepaald soort op te zoeken.
    Totaal nu 56 verschillende pokemons gevangen.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jullie hebben teveel vrije tijd.:confused:


    Ben bijna level 5.:+
     
    UpInSmoke0611 en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Was inderdaad ook zonde. Maar heb weinig tijd om veel te lopen / vangen, en wilde toch eens kunnen proberen in de gyms. Vandaar dat ik ff voor de upgrades ben gegaan. Ik zal hiermee geen gym leader worden inderdaad, maar iig ook niet de laatste in de lijst.

    Ik heb het vermoeden dat mijn levelen nu gaat stagneren ivm weinig in de omgeving, alleen de basic pokemon, niet teveel tijd om te investeren in vangen, etc.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Om snel te levelen heb je alleen Pidgey's, Weedle's en Caterpie's nodig. Voor elke evolve krijg je evenveel XP (500) dus de pokémon die maar 12 candy's kosten om te evolven zijn goud waard. Verzamelen genoeg pokémon om te evolven en zet een Lucky Egg aan. Dan heb je een half uur om pokémon te evolven, zelf probeer ik er altijd 30-40 of meer te hebben. Zo ben ik in een half uur van 9 naar 13 gegaan en gisteren nog van begin 19 naar 20.5. Met Lucky Egg krijg je per evolve 1000xp, dan gaat het wel hard.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat een levels hier... Mijn hoogste CP is nu 280 en dat is een Golduck. Hoe krijg je zulke hoge pokemons dan? Ik zie echt puur alleen maar crap. Ben nu level 9 maar kan niks tegen wat voor gym dan ook.

    Edit: heb net mijn eerste lucky egg gehad. Ga nu sparen voor wat evoluties van lage levels. Heb dit telkens al gedaan omdat ik niet wist wat een lucky egg was :+
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je eigen level heeft direct invloed op de CP van pokémon die je tegen komt. Als jij loopt met iemand van level 19 dan kom jij Pidgeotto tegen van level 200 en hij er een van 500. Het is een beetje zonde dat het zo in elkaar zit want in principe zijn de pokémon die je nu vangt alleen goed voor de candy's.

    Kreeg gisteren een 1200 Magmar uit een ei terwijl je als low level (bijv. 9) je blij moet zijn als er iets dan hoger van 200 in zit.
     
    Pride vindt dit leuk.
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel? Dat is lelijk inderdaad want ik heb al wel wat stardust geinvesteerd in mijn golduck bijvoorbeeld... ik dacht dat dat de manier was om ze sterker te maken.... Oke dan weet ik dat dus ook weer haha
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Die fout hebben we allemaal gemaakt. Was erg trots op mijn Scyther van 500, vervolgens getrained tot 700+. Toen kwam ik erachter dat hij behoorlijk waardeloos is in de gym...

    Stond net nog een Machop hier voor de deur. Op mijn level 6 account was hij CP 135, op "onze" gezamenlijke lvl 20 account (die mijn vriendin heeft toegeëigend) was hij CP 375. Verschil niet eens bijzonder groot maar het is wel een goed voorbeeld.

    Las ergens dat er verschillende caps waren. Voor hatching eggs is alles boven lvl 20 hetzelfde, voor wilde pokémon gaat dit tot lvl 30. Zodra je boven dat level komt zijn alle pokémon hetzelfde. Het duurt overigens een eeuwigheid om lvl 30 te halen, dus als je daar op gaat wachten...
     
    Pride vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is niet zo dat Pokemon slechter zijn. Kost alleen 30-50k aan Stardust om die 200-300 cp bv goed te maken. Elke keer als je trainer level omhoog gaat, kan je weer wat verder upgraden. Source: mijn pidgeot :+
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat doe ik inderdaad ook. Echter, naast de rattata's, weedles, pidgeys en spearows kom ik weinig anders tegen. Slechts heel sporadisch een wat betere pokémon. Dat is vooral het jammere. ;)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vang bijna evenveel charmanders als pidgeys hier -.-... Mn flat is precies in een charmander spawnpoint, heb alleen op lvl 9 een charmeleon gemaakt.. Weenie of dat zo verstandig was
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lucky =(
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Toch weer vijf gevangen en weer wat PokeBalls erbij. Die PokeStops respawnen trouwens wel snel. Zat net nog even een half uurtje buiten en kon iets van 5 keer dezelfde stop gebruiken.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    om de 5 min
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik kom gelukkig om in de Pidgeys, Ratatatatata's en andere klote Pokemon :D
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag is er grote kans dat alle servers verbranden. In Japan wordt het als het goed is gereleased namelijk
     
    Siemenn en Rampage vinden dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik vang dus alleen maar Drowzees. 130 candy inmiddels maar ja, dat zijn maar 2 evoluties :mad:
     

Deel Deze Pagina