[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Alexknl, Bidle en Siemenn vinden dit leuk.
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Das al idd netjes. Zou lekker doorgaan tot minimaal 50 evolutions, is namelijk redelijk makkelijk te halen in 30min.
    Tussen die stops werken de stops ook lekker mee aan punten want die zijn tijdens een LE ook dubbel. :)






    Hahahaha, mooi man,..... dan ook gelijk een Great en Ultra.


    Vandaag weer even tussen de vier stops gezeten en net lvl 22. Denk je een beetje ver te zijn zitten er een groepje allemaal boven lvl25 zelfs eentje met 29!! 8)

    Zelf het nodige gevangen, maar merk wel dat veel speciale die je tegen komt maar op een driekwart van de max CP zitten.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben nog niet eens level 10. fml.
     
    CrazY, Maddmonkey en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nou, ik twijfel erg. Ik zit in het dilemma:

    1. Ik doe nu de 30 evoluties die ik heb en ga van level 15 naar 17. Dan loop ik de laatste 500 meter en komt mijn 10k ei uit, die waarschijnlijk hogere CP zal hebben als ik level 17 ben dan level 15.
    2. Ik wacht tot ik 50 evoluties kan doen, maar dan is m'n 10k wel al uitgekomen terwijl ik level 15 ben.

    Ik neig naar optie 1. Als het een Snorlax ofzo is, sla ik mezelf voor m'n kop als ie 200 CP lager is haha.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maakt niet uit. Een ei is al bepaald als je hem uit een stop haalt. Iaw is een 10 km ei die je op level 5 dus ook een level 5 Pokemon ongeacht level wanneer die uitkomt.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serieus? Godverdomme. Heb 'm overigens pas in dit level of level 14 gehaald, maar hoopte nog ff snel level 17 te zijn voor ik 'm zou hatchen.

    Nou, dan ga ik nog ff verder sparen dus.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Godverdomme 2 electroders magnetons kingler ??!?!? HOE DAN. Die kom je in adam never tegen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Zat vanmiddag even op station tussen 3 stops en dacht laat ik eens een lure en een lucky egg gebruiken (beiden nooit gebruikt nog). Man man dat viel vies tegen zeg.

    Kreeg alleen maar magikarp en staryu. Niks nieuws. Ben maar weggegaan met nog 10min over. Gelukkig later nog wel een gastly die ik nog niet had gevangen.

    Wel level 10 nu dus weer een lucky egg gekregen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ach komen nog meer eieren!! Aan de andere kant moet je toch een keer starten. Echter zou ik telkens even sparen en dan er voor gaan.
    Heb zelf nu 3 10km eieren gehad en had meer aan mijn 5km eieren.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er was vanochtend gewoon een Dragonite in mijn straat blijkbaar. Nu gone, ffs.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Thats a noob move man.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Noooooooo!!! Een slowbro en hypno gemist 2 straten verderop. Zat rustig wat dumpert te kijken voordat ik wilde gaan pitten en keek ff op pokevision. Naar buiten gerend, maar helaas niet gered :mad:

    https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/4udku1/egg_hatching_clarification/

    Hmmm hier lees ik juist weer dat het wel uitmaakt.

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2016
    Siemenn vindt dit leuk.
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Care to explain?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha lekker doorsparen Siemenn, ik ben nu level 16 en nog steeds aan het sparen. Zit bijna op de max pokémon, zoveel pidgey, weedle, caterpie en rattata heb ik. Ik probeer om lvl 18 te worden en dan alles insane te evolueren maar het gaat lastig worden.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm lees nu wat over ComicCon erop na en die teamleaders gaan waarschijnlijk missies ed omroepen voor het team waar je in zit. Lees dat er in Ingress ook zo'n systeem zit.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, de game is nu net 2 weken uit en het bevalt me nog. Leuk tussendoortje om te doen als je op pad bent :)

    Zijn bepaalde Pokemons toevallig level gebonden? Ik zie hier nooit (zelfs niet via PokeVision) een Pikachu, Charmander, Bulbasaurus, Charizard o.i.d. Geen Onix, geen Raichu ... enkel de standaard Ratata's en Pidgeys :mad:
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Die lucky eggs alleen gebruiken door volle bak te evolueren!
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gisteren in het wild:
    [​IMG]
    Super lastig om te vangen, maar het is mij in ieder geval gelukt. De meeste andere mensen in het park niet. :p
    Dit weekend ook een wilde Persian, Polywrath, Omanyte, Lickitung, Haunter en Vaporeon gevangen. Ik had niet verwacht dat er ook wilde evoluties zouden rondlopen.

    Bulbasaur en Squirtle kom ik wel eens tegen. Charmander pas twee keer en ook twee keer ontsnapt. Pikachu tot dusver één keer; die stond braaf bij mijn voordeur te wachten. :lol:


    Maar ik ben vooral Magikarp aan het farmen. 140 candy op het moment en going strong.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Godverdomme en ik zit inmiddels met 160 Drowzee candy.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha wow, zoveel rare pokémon @Matrix !
    Ik heb ook Omanyte één keer gevangen op het strand, verder ook Haunter, Mr Mime, Diglet (Niet echt rare denk, maar kom ik nergens tegen) en Magneton tegengekomen.
     

Deel Deze Pagina