Motherfucker. Kak, jullie zien het plaatje zeker niet.. Hoe krijg ik hem zichtbaar? Dit is zo motherfucking HORNEEEEEEY.. Motherfucker, gefixt. Vanochtend op de weg naar Hoofddorp, in 1 van de meest kleine dorpjes van Nederland, zit gewoon deze baas te wachten op mij, om eerst 40 ballen weg te koppen, maar bij de 41e zichzelf toch over te geven aan MOI!
Gisteren @ Station Tilburg .. daar zat Blastoise dus ook Tot dusver geen Onix, Pikachu, Raichu, Charizard of andere dikke Pokemon in Breda.
Veel in mijn omgeving hebben een Blastoise gezien/gevangen. Zelf heb ik 2 wartortles gevangen in het wild. Heb nog niks gezien van een Veno of Charizard
Jullie hebben het hier allemaal over Blastoise en Wartortle en Charizard en shit. Kom ik aan met 3 Pidgeot's, 6 Raticates, 7 Pidgeotto's, 2 Beedril's, 8 Kakuna's en 4 Metapods...... En nee niet zo gevangen, allemaal zelf geevolueerd.
Blastoise kwam gisteravond voor het eerst tevoorschijn bij ons. Toen was het nog even te ver lopen om hem te catchen. Ik vertik het uberhaupt om de deur uit te gaan speciaal voor een pokemon die ergens blijkt te zitten.. Charizard en Venusaur idd nog nergens gezien. Charizard wil ik wel echt graag hebben.. Charmeleon is wel bijna binnen!
Hahaha ... dat dus. Echt hoor, al is het midden in de nacht. Als ik een Charizard, Blastoise, Onix o.i.d op 2 minuten zie zitten loop ik in m'n boxershort de straat op ...
Je zou dus zeggen van wel.. Maar gisteren toen ik hoorde van Blastoise, ben ik blijven zitten waar ik zit. Kan dus wel zeggen dat ik naakt de weg op zou gaan voor Charizard, maar de realiteit heeft gisteren anders geleerd.
ik ben blij met mijn porygon....NOT.. ha ha. ok.. wel een machop uit een ei gebroed. helaas is het wel spel zo dat autorijden niet helpt bij uitbroeden. dat pokevision en die app werken bij mij niet. bij pokevision is alles een takke end weg, en die app zegt steeds dat die down is. vanmorgen gelopen.. maar niets. echt niets. misschien vanavond nog maar een stukje lopen. en bewaren jullie alle pokemons? of zodra je er eentje gevangen heb (rattata bijv) gelijk inruilen voor een cancy. ik heb weer de gewoonte om van alles eentje te houden.
Momenteel spaar ik ze op, om op het juiste moment zoveel mogelijk te evolueren met een Luck Egg erbij. (Heb er 2 nu.) Als het half kan bij een Pokestop met een Lure.
Inderdaad alle pidgeys en weedle's vangen en dan wachten tot dat je ongeveer 120 candy van beide hebt lucky egg aanzetten en alles laten evolueren. Daarnaast vang ik bijna alles wat ik tegenkom
Ik heb 9 500+ Pokemons getrained, daarvan zijn ze alle 9 klaar om te evolueren Mis voor enkele nog wat snoepjes maar dat mag de pret niet drukken.
potver..heb ik net weer wat rattata's laten evolueren tot een raticate met cp 334 en pigeot met cp van 311. na ja.. maar weer aan de slag dan maar. ha ha
Gewoon tot en met level 15 zooi blijven vangen en niks evolueren. De kans is namelijk vrij groot dat je een Pokemon vangt (ook al is het een Ratata of Pidgey) die een maximale CP heeft Die laten evolueren en je zit al snel met een Pokemon boven de 1000.
Het is wel grappig dat ik in begin al blij was met een Raticate met 300 CP. Nu heb ik zoveel ratten gevangen dat ik die ook allemaal transfer om snoepjes te vangen.
ik bewaar diegene met de meeste cp, en de rest worden snoepjes. oh ships... op mijn nearby scherm zie ik een squirtle. maar met pokevision zie ik hem niet. geen idee waar of dat die ergens zou kunnen zijn... :-(
heeft het gewicht nog enige waarden? ik heb een zubat van cp 119 gewoon, en een zubat cp96(gewicht 8.4, hoogte 0.84) maar bij gewicht (12,42 kg)en hoogte (1.01m) staat xl. ik ben geneigd om die van cp96 te houden. oh..al iets gevonden. ik ga voor de xl.