1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Man, je mag 80 Ratata's hebben van me. No problem.

    Zondag naar Rotterdam. Heel benieuwd wat ik daar tegen kom.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    You sure? Ik ben em 2x tegengekomen en allebei de keren gewoon gevangen met een normale bal.
    Wel niet hele sterke Abra's.

    Er is een hele formule voor of een pokemon ontsnapt en of je em wel/niet vangt.

     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik neem aan dat dat niet voor PoGo is ....
     
    Matrix vindt dit leuk.
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahaha, komt LA aan met z'n safaribal. Alleen te gebruiken in Kenya, Zuid-Afrika en Beekse Bergen.
     
    UpInSmoke0611, heuft en L.A. vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    God ... ver ... domme.

    Loop ik net even buiten een peuk te roken. Zie ik Raichu op m'n "nearby" verschijnen.

    Ik snel PokeVision gebruiken om te kijken waar ... zit hij in de buurt... sterker nog, precies voor m'n fucking neus. En ja hoor, daar komen de kinderen en ouderen aangefiets. Binnen no-time 50 man. Ik zie Raichu nog steeds niet.

    ... telefoon trilt ... zou het!? Pikachu. De fuck doe jij hier? Nou ja, 511, even vangen. O, mooi! Na 1 bal :D
    Ga terug naar de map, en daar is'tie Raichu! Hoe dan!? Die spawned echt nooit :eek: ... en mee dat ik het denk, en op 'em wil klikken. Poef, weg. Spawn-tijd over.


    FUCK YOU PIKACHU!
     
    Daz, UpInSmoke0611, Siemenn en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je kan ze ook een Razz Berry geven he.. dan vinden ze je lief:+:p

    ik heb wel een abra, maar cp 10.
    wel een evee moeten missen met cp297 (dacht ik) geen pokeball meer.


    bij mij werkt pokevision echt voor geen meter. na op mijn werk dan. misschien in de stad maar eens proberen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2016
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Haha volgens mij ben jij zelf paralyzed. Dat zit niet in Go gek :p
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Twee abra's en een kadabra hier :)
    Ze zijn wel zeldzaam though, maar weglopen doen ze nog niet. Gooi er wel meteen een berry naar natuurlijk. Nog nergens een alakazam gezien, geeft ook wel aan dat ze wat lastiger te vinden zijn. Hebt er 100 candies voor nodig.. =(
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lief? Als ik een poke tegenkom die ik nog niet heb mogen ze al het snoep hebben wat ze willen.. Ik gooi altijd berry candy en dan alsnog vluchten ze. Naar die Ultra Ball steken ze ook een dikke fu vinger op
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is jullie ervaring met de diversiteit van Pokémon naar geografie eigenlijk?
    Hier woon ik aan een meer en alle gyms zitten vol met water Pokémon: Starmie, Vaporeon, Lapras, genoeg Gyarados hier en daar. Ik heb zelf 52 Squirtle candy, terwijl ik nog niet één Charmander heb weten te vangen.

    Gym-wise kan ik het beste electric pokémon trainen. Die ownen alle water pokémon, terwijl niemand grond heeft om jou dan weer te verslaan.
    Jullie dezelfde ervaring of is het speelveld compleet anders?
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Toevallig echt net een Abra gevangen. 1 pokeball en ik had hem :+

    Rondje sloterplas gedaan en goede vangst gehad. Onder andere een Venomoth, Electabuzz, Grimer, paar Dratinis, Haunter, Nidoran, Magnemite en een Electrode gevangen. Verder heel veel crap maar nu wel met lucky egg van level 11 naar level 16 gegaan :)

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Hier vind ik wel genoeg in Breda. Echter een gebrek aan Charmander (wat m'n start Pokemon is). Heel af en toe komt er een zeldzame Pokemon (Gyarados o.i.d) voorbij. Nog niks noemenswaardig. Ja, die Raichu dan ... maar daar wil ik het niet meer over hebben. Het aantal Pidgey's en Ratata's mogen ze van mij ook wel verminderen. Alle Pokemon zouden overal moeten spawnen ... random, dat wel. Maar het percentage wat er nu in Breda spawned (kwa "rare" Pokemon) is verdomde laag :mad:

    De gym's hier zitten meestal vol met hoge CP Pokemon. Voornamelijk de 2000+ Snorlax of Dragonite (waar de fuck halen ze Dragonite? Vind die nooit). Een aantal gym's hebben ook weer andere Pokemon ... maar het zijn (zoals jij aangeeft) voornamelijk de Starmie, Vaporeon of andere water Pokemon. Gelukkig heb ik een Jolteon van 1100, een Electabuzz van 1211 en een Pikachu van 69 (kut Pikachu) ...

    Hoop overigens wel dat Pokemon Go snel met Generation 2 komt :) Of iets anders wat mensen bezig houd. Momenteel is de geografische plaatsing van Pokemon, stops of gym's niet echt geweldig. Enfin, communicatie van Niantec komt hier nooit over als ik andere goed begrijp :+ Vind alles prima ... maar de constante stroom aan dezelfde Pokemon's begint te vervelen.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat juist wel vet! Daardoor ga je de zeldzame pokémon echt waarderen. Zodra er iets bijzonders spawnt, springt iedereen op en gaan ze ernaar toe, super blij als 'ie gevangen is.

    Hier niet zoveel rattata per sé, maar heel veel Zubats. Die negeer ik gewoon, niet meer nodig en met 50candy per evolutie niet lucratief.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat wel ... maar dan moet er ook een keer wat zitten :)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Opzich is er best wel over nagedacht qua plaatsing. Nadeel alleen is dat Nederland van bovenaf net 1 grote plas met water is en je volgens mij telkens een aqua gebied hebt.

    Vanochtend overigens een Wartortle misgelopen :mad: eerste keer dat ik die überhaupt heb zien spawnen. Helaas zat er een strookje water tussen ons in en om naar de overkant te komen moest ik eerst helemaal om rijden.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Heb het alweer gezien met deze game. In het begin wel verslavend want je zou maar eens een stuk gaan lopen en je mist een Pokémon :eek: Dus altijd die app opengooien tijdens mijn vaste 4km wandeling, om in totaal maar liefst 3 pokéstops tegen te komen en 3 fu-cking weedles :mad:
    Nu al lange tijd alleen maar weedles en pidgeys in een straal van 15km, fuck dit. Ja ik keek de laatste tijd op PokéVision omdat ik het zat was totaal NIKS tegen te komen tijdens die avondwandelingen. Ik ga niet extra naar de stad voor deze game (eerstvolgende 17km verderop) of als ik in de stad ben mijn tijd verdoen met dit eentonige balletjes gooien gedoe.
    Dit heeft me wel wat interesse gegeven in een Nintendo, eens kijken wat ze daarvan verkopen tegenwoordig :p
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Hahahaha nee man, deze shit is geniaal. Zat net rustig op een bankje een peukkie te roken, rijden er opeens allemaal dudes op fietsen en scooters voorbij schreeuwend over een Pincir. Ik erachteraan natuurlijk. Staan we met een paar dudes blij als kleine kinderen Pincirs te vangen :lol: Gelukkig zelf ook een gevangen met maar twee greatballs. Daarna nog FF staan kletsen met zijn allen. Hoe geniaal :+
     
    L.A., Maddmonkey en Matrix vinden dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!

    Blastoise ... op 15 minuten afstand.

    ... met een fucking spawn tijd van nog maar 30 seconde. GG game ... GG.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    GYARADOS IN HET SLOTERPARK TE AMSTERDAM! Randje "Oeverpad"

    SUCCES!
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Fuck dat is echt vlak in de buurt maar ga ik niet halen :+ Loop daar altijd langs als ik ga hardlopen. Komt vast nog wel een keer ;)
     

Deel Deze Pagina