Ik gebruik pokevision alleen als ik in nearby een echt toffe pokémon zie zodat ik hem wel kan vinden maar niet de fun van exploren verpest. Zolang die stapjes niet werken, is dit een goede tussenoplossing imo.
Net even wezen wandelen..... kom ik drie Dratini's tegen en allemaal gevlucht. Dan het toppunt eindelijk een Charmander. Dit terwijl ik toch al redelijk ver ben gevorderd ben. Dus lopen, draaien lopen, terug lopen, lopen en hebbes!!! Niet dus want ik word gebeld,.........pfffff. App uit en morgen maar weer eens Pogo'n.
Klopt als je nearby pokemon echt kan opsporen dan is pokevision eigenlijk niet meer nodig. Heb je echt opgenomen dan? Ik zou denken fok you eerst Charmander vangen
Was een belangrijk gesprek uit Israel, dus tja,.... Toch stom dat je dan door het missen van slechts een extra plaatje op je telefoon kan balen.
Tss....wees blij, bij mij komen Pokemon niet boven de 200cp, eerder regel dan uitzondering dat ze onder de 150cp zitten. (ben lvl 13 )
Echt, zwakst? Ik kom Squirtles tegen van pakweg 20 tot 479 CP. Maar nice! Er spawnde een Kabutops en ik wilde geen Pokévision gebruiken, maarja...als één iemand dat doet en begint te rennen, dan volg de rest ook: Een paar picknickers waren super geïrriteerd toen er plots 200 man om hen ging staan.
Mooi toch inderdaad!! Net hier een Onix in de wijk... snel de fiets rijden en hoppa. Zat in een doodlopend straatje en ik was niet de enige. Paar auto's en een hoop fietsers,... hoop gedoe met achteruit rijden en keren. Enkel om dat te zien was al de moeite waard. Baalde even omdat die maar 439cp is, maar zit al bijna aan zijn max. Kan dus blijkbaar niet heel hoog worden. edit: Nu weer op weg naar een Hitmonlee...... nog goed voor de conditie en de pens ook!! update,...aaaargh net te laat, was iig niet de enige.
Nee telkens als ik naar een rare ga of iets wat bijna nooit spawnt hier zie ik een auto of andere fietsers ook aankomen lopen
Whaha Electabuzz voor de deur. Ik snel schoenen aan trekken, echt binnen een miniut 15 man op fietsen en scooters. Knallen de servers eruit... Maar 1 gast bleef erop en die kreeg 'm niet te pakken. Iedereen kankeren. Maar wel zuur ja.
Ik ben zon autist met deze game. Vind het stiekem zo vet dat ik baal dat ik mn nickname niet met een hoofdletter heb gedaan en ik oranje sokken heb gekozen ipv groen. First world problems.
https://www.reddit.com/r/TheSilphRo...poreons_water_gun_has_been_nerfed_by_40_aqua/ Wow... flinke nerfs en buffs aan moves geweest. Schijnt ook dat er andere dingen spawnen en nests veranderen. En ja hoor, ik ben net de deur uit geweest om iets verderop 2 pinsirs te vangen nog nooit zien spawnen
Vaporeon een stuk minder sterk dus. Blijft één van de beste, maar niet meer zo overpowered. Helaas is mijn Dewgongs frost breath ook een stuk verminderd. Confusion daarentegen zou wat beter gemaakt zijn.