Ik las een Rooie Rachu met hoertjes ... ... ik blijf dat lezen want klinkt ook gewoon beter. Nog 32 Pikachu candy *zucht*. Pikachu van 537.
Wezen shoppen in Zaandam. Hoop crap gevangen, maar onderweg naar station zag ik opeens een Gyrados op mijn radar met nog 3% batterij. Ik rennen en gelukkig gevangen Razzberry en greatball waren genoeg. Jippie! Is de moveset een beetje OK btw?
Welk level ben jij Ik ben dagelijks bij station zaandam en ik kom dit niet tegen. Dit is gewoon bullshit godverdomme.
Vandaag rondje gelopen van max 3km en was volgens mij Mankey avond.... heb er 8 gevangen!! Normaal vang ik altijd veel Magikarps, maar noppes enkel Mankey's. Enfin, mooi kan ik die ook evolven want heb Primeape nog niet.
Ik zeg toch niks negatiefs over mensen die het spelen? Het is gewoon knap dat ze zo'n slecht spel kunnen maken. Waardeloze verdeling van pokestops en gyms, waardeloos combat systeem, waardeloos uitleg van game mechanics en totaal geen reden om te levelen en pokemons te trainen. Het spel wordt zo hard gedragen door de pokemon licentie. Bijna iedereen met een smartphone heeft het geprobeerd maar niemand blijft spelen lol.
En je punt is? Je mag niet in topics kijken van games die je niet geweldig vindt? Vreemde manier van redeneren heb je.