gistermorgen had ik een squirtle dichtbij.. ik dacht. ok. ik ga. hop, schoenen aan...jas, niet nodig. batterij 97%. hop de deur uit, die de deur dicht. Kijk bij Sightings...eeeeen weg was die....zo dat was een korte wandeling.
Gisteren een Pikachu uit een ei, Kingler drbij en een Persian. Niet door Sightings of spawns (er spawnt bij mij nooit meer iets boeiends) maar door eitjes. Nu heb ik 3 10k eieren aanstaan..Aerodactyl please. Als ik 3x Jynx krijg kap ik met deze shit.
Gisteren een Venusaur misgelopen. Damn you! Wel een Omanyte gevangen. Kreeg ook nog een Growlithe uit een 5km ei.
Ik heb die kut vogel gekregen. Is niet voor niets uitgestorven Overigens is Niantic sinds gisteren bezig met een banwave voor spoofers/bots.
Heb nu een 161 magicarp en 540 candy alleen wil nog een betere cp magicarp. Wat is het level waarop jullie hadden geevolved? @Maddmonkey en @Matrix
Ik zelf ben level 22 en ik had mijn Magikarp geboost tot zijn maximale CP en -volgens mij- was dat 161. En zoals je ziet is Gyarados ook max CP voor mijn level. Met 540 candy zou ik gewoon zelf de power-up doen ipv wachten tot je een betere vangt. Je hebt méér dan genoeg candy.
Aangezien we het toch over de Gyarados hebben. Heb nu twee Magicarps, maar welke zal ik gebruiken? Kan ze beide eerst naar max CP brengen. Zou ook even naar IV kijken en dan Refine gebruiken na een Power-up. Zo kan er best verschil tussen zitten. Had een 169 Magikarp met nog redelijk wat ruimte en een 143 Magikarp met veel ruimte om te Max'en. Eerst IV bekeken en die van 143 was qua beste mogelijkheid gelijk aan de 169 met 93,3% (15,13,14) Na beide een Power-up gegeven te hebben 172CP vs 147CP en de Refine button, was het duidelijk dat de 172CP Magikarp de betere is. De andere zakte namelijk flink terug naar 86% (14,10,15). Dus ook juist op defence waar deze Pokemon juist sterk is. Verschil op lvl40 in CP is ruim 250CP. Website die ik gebruik: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator Enfin als je er echt helemaal voor wil gaan. Zou ik even kijken naar de IV en dan je twee beste een Power-up geven om vervolgens de beste te bepalen en die houden. Of lekker doorvangen als beide flink tegen vallen.
Pgnexus.gg werkt nog voor IV te checken. Ik deed wel eerst wat Power ups (zonde achteraf). Waardoor mijn karp iets van 174 werd dacht ik. 1801 erna. Uiteindelijk ga je niet snel betere cp vinden. Max die je vind is 180-200 ofzo. Goeie iv en goede moveset is waarvoor je moet hopen.
Thanks ik ga me carp nog wat maxen en dan evolven. En @Maddmonkey deze werkt ook lekker voor IV's http://pogospy.com/