Ik heb het ook geprobeerd maar ik kon er geen touw aan vast knopen. Verschillende sites gaven mij verschillende resultaten met één gemene deler: een enorme lijst van IV's die het mogelijk zouden kunnen zijn. Na power-ups gingen die IV's alleen maar omlaag, maar ik kreeg er geen consistent antwoord uit. Uiteindelijk maar een Magikarp gekozen op hoop van zegen. Next up: Blastoise. Nu al 90+ candies.
Kijkduin is echt bizar. Zoveel mensen én Pokemon. Eindelijk zooi gevangen zoals geodude, digley, dugtrio, rhyhorn, doduo en kadabra die ik allemaal nog niet had. Daarnaast nog ponyta, cubone en vulpix die ik al wel eens eerder had gekregen uit een ei, maar nog niet in het wild. Wel onnodig veel voltorb en magnemite. Kutdingen
Dit klinkt echt precies zoals de waterkant in mijn stad: Veel staryu, slowbro, psyduck, poliwag, horsea en aardig wat Squirtles en HEEL VEEL magnemite en voltorb.
Bizarre is dat er non stop lures hangen over 25+ pokestops. Dat had ik nog nooit gezien. Ook niet dat al die vetkleppen elkaar gingen wegduwen, omdat een paar kleine kinderen een primeape vonden..
Nee, zit onder parkeergarage op de marnixstraat/nassaukade. Enorm succesvol Surinaams restaurant. Tenminste, dat is de waterkant die ik ken
Grappig hoe het overal verschilt. Hier heb ik juist veel Vulpixs, Ponta's,.... niks geen Voltorb en Magnites ed. Grrrrr,... ook maar eens naar Kijkduin. Zit nu op 108 unieke, maar kan er nog drie bij krijgen door te evolven. Echter wacht ik eerst even op de juiste kandidaat.
Waar kan ik die IV shit nu checken? Vandaag 2 uur door Beatrixpark gefietst..wat bezielt me. Er spawnen daar standaard aan t begin 2 Sandshrews, wel chill. Heb nu 6 10k eieren aan..Aerodactyl en Snorlax I pray to god. Ook bijna een Gyarados..mocht goddomme es tijd worden.
6? Dat is 2 meer dan ik überhaupt in de afgelopen 5-6 weken gevonden heb Ik gebruik nu pgnexus.gg voor de IV's
Holy moly,.... heb in totaal echt pas iets van 5 10km eieren gehad... Wellicht dat sommige stops vaker dezelfde eieren uitgeven. Vandaag namelijk bij één stop 5 2km eieren gekregen.
Lol serieus. Heb nog nooit meerdere eieren gehad uit een stop. 9 incubinators tegelijk aan helpt wel btw.
Dat wel vaker,... vandaag was iig een goede. Lure aan en blijven draaien! Incubators is inderdaad erg makkelijk/verleidelijk. Heb nu in totaal 209 eieren gehachted, enkel nog steeds niks supers uit een 10km ei.
303 MagiKarp candies Ik ben tevreden. Gaat prima. 177 MagiKarp. Lekker candies sparen om hem max te krijgen en dan Evolven als ik genoeg snoepjes heb. Gisteren een SlowBro gevangen ... 561 >_> GTFO game.