wel een attractie op zich daar , ben er gisteren voor het eerst geweest voor een dagje strand incl pokemon maar het is echt een bizar gezicht al die mensen daar en helemaal al ze met honderden beginnen te rennen naar het strand ik zat trouwens gewoon bij de strandtent in een loungehoek met mijn biertje en kon blijven zitten voor die bijzondere pokemons
Als ik dit lees verwacht ik een soort wandelende Pokévision. In die zin kunnen ze toch best nuttig zijn!
http://nos.nl/artikel/2126658-pokemon-hoofdstad-kijkduin-kan-overlast-pokemon-go-niet-meer-aan.html "De Pokémon-hoofdstad van Nederland kan het niet meer aan. Kijkduin heeft te veel overlast door het spel Pokémon Go en gaat in gesprek met appbouwer Niantic. Ze willen dat er laat in de avond en nacht minder Pokémon verschijnen. Er moeten ook minder Pokémon in het duingebied rondom Kijkduin komen. " Oh man. :'D
Dat betekent einde verhaal. Pokestops weg en klaar. Zoveel Pokemon spawnde helemaal niet zelf. Kwam allemaal van die lures af. Hmm dat wordt nog snel een keertje erheen
Hier @ arnhem in sonsbeek park is het ook een gekkenhuus. Zat daar vd week rond 19:00, denk serieus 200 man overal rond 3 pokestops en 1 gym. Moet zeggen heb er ook veel gevangen. Stond 1 vent steeds te schreeuwen wat hij zag, gelijk weer rennende mensen. Geniaal. In het park zelf als je rondloopt zitten ook veel stops en kom je ook super veel lui tegen. Maar kijkduin schijnt de 2.0 versie te zijn hahaha
Weet iemand een site waar ik kan kijken welke pokemon het waard is om te evolven? Heb nu namelijk bijna 500 magikarp candies, maar geen idee of ik er al 1 heb die het waard is...
Sneaky Niantic met sneaky update. Daarnaast: -Dodgen is aangepast. Ipv timing geeft -dodgen nu 75% reduction. Betekent dus standaard 25% damage die je ontvangt. Dit houdt in dat defenden een stuk makkelijker is geworden. (Ben ik even blij dat ik al in 2 lvl 10 gyms zit). - Spawns lijken opgeschroefd. Reddit staat vol met regionale en rare Spawns. Nog niets concreets verder.
Net Mr. Mime gepakt kils. En een Marowak gebouwd. Dinsdag wss naar Kijkduin voordat alles gesloopt gaat worden
Paar weken niet gespeeld nu ik op vakantie ben. Nog iets veranderd qua zoeken? Nieuwe scanners alla pokevision of beter in-game zoeksysteem?
Dit is nu in beta voor sommigen. Simpel gezegd gaan er pokemon bij pokestops spawnen en de game leidt jou direct naar desbetreffende pokestop. Nog niet bekend wanneer dat voor iedereen komt. Elke scanner is keihard aangepakt.
Waarom überhaupt een refund vragen? Je maakt toch gewoon gebruik van de diensten die ermee samen hangen? Als je dan een refund gaat vragen omdat je niet geleverd krijgt wat je wilde vind ik het logisch, doe je het daarentegen enkel omdat het kan dan vind ik het best sneu.
Kinderachtige reactie. Als je naar een restaurant gaat eet je toch ook niet eerst drie gangen op om erna je beklag te doen over de kwaliteit en je geld terug te eisen? Mijn vorige post was serieus; is er een reden dat je de refund vraagt (hoewel me dat tot drie keer toe erg onlogisch lijkt), of doe je het simpelweg omdat het steeds lukt?