1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zondag voor de 2e keer erheen :D

nawa, Killamonkey, Bidle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ja het is daar echt gaaf!! Heb er drie avonden gezeten, maar die laatste avond was inderdaad absurd. Ben nu nog steeds aan het afkicken,...... stomme pidgey's. ;)

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gisteren twee keer een Blastoise spawn op het strand gehad, maar helaas 2 keer te laat.
    Snorlax spawnde ergens in een park op een 1.5 km afstand van Kijkduin en ook wederom te laat.

Verders wel heel wat interessante nieuwe pokemons gevangen op Kijkduin :)

4. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik ben blijkbaar gebanned voor het gebruiken van zo'n IV site. Blijkbaar is dit tegen de regels. Haha, wat een stelletje sukkels daar zeg. Gaan ze lekker een level 11 bannen die dit spel één keer in de paar dagen speelt.

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Meen je niet,... Hoe hebben ze je hierover geïnformeerd?. Welke IV site heb je gebruikt? Echt kinderachtig. Met name omdat je het sowieso altijd via meerdere sites kan uitrekenen

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Haha mooi vertieft. Ik doe alles wat God verboden heeft met deze game (op het gebruik van bots na) en ik huppel nog vrolijk rond. Maar dat zal mogelijk ook niet lang meer duren. :cool:

7. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ze hebben me helemaal niet geïnformeerd, dat is nog het erge. Ik las het op Reddit, dat er een banwave is geweest. Als je dat bericht krijgt 'unable to authenticate' ben je gebanned. Gebruik van IV sites is een van de redenen waarom ze mensen bannen. Ik heb alleen de sites gebruikt die hier werden genoemd, al wist ik niet eens wat ik deed. Pokeadvisor en pgnexus geloof ik.

Het is blijkbaar gewoon random dus.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daarom ook nooit op een app inloggen die "data" van de servers van Niantec haalt. Dat is gebruik maken van een 3rd party-app en verboden.

Ik begin de game gewoon een beetje zat te worden. Zit 0,0 bijzondere Pokemon in de buurt. Heb er al 321KM opzitten ... en wat heb ik? Niks.

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?:+

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat heeft Niantec gedaan toen je de voorwaarden moest accepteren. Altijd lezen jonguh! .. doe ik ook niet

11. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik dacht dat ik er wel vanuit kon gaan dat hier geen illegale linkjes geplaatst werden. :9

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nooit inloggen op een site met je gegevens. Dat is vragen om moeilijkheden.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe wist je dat ie daar spawnde? Welke app?

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik volgde enkel de horde mensen die er op af stormden :)

Weinig zin om gebanned te worden .

heuft vindt dit leuk.
  15. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Yoo monk! Ga je zondag naar kijkduin? Welkom in mn stadje . Waarschijnlijk ben ik er ook doen we ff een meet up gap!

Kijkduin is goed voor me

Siemenn, Reckuuza, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    zou toch lache zijn als iemand nodig moet pissen, die gast rennen... heel kijkduin erachteraan...
    sta je dan met je leuning in je hand met een horde mensen achter je..

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pffffffffffff

Maar is goed hoor :)

Laatst bewerkt: 26 aug 2016
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Holy shit 8) En ik blij zijn met een Flareon van 1700 CP :+ Eindelijk mijn eerste 10k ei... Better be something good!

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.390
    Gister ook geweest om een uurtje of 1900 viel het nog wat tegen, maar om 2100 was het goed druk en het werd maar drukker. Zo gaaf om te zien hoe jong en oud samen een spelletje spelen, en dan als er wat zeldzaams zit iedereen rennen! Echt tof. Wat dan wel kut was dat ik een Rapidash kon krijgen maar hij me door een hele voorraad pokeballs heeft heen gejaagd en toen ik bij een pokestop ballen had gescoord hij weg was.

Qua bijzondere pokemon voor mij een Hitmonchan, Vulpix, Dewgong, zooitje squirtles, Flareon, Diglett(had ik nog niet), Kabuto (had ik ook nog niet!) en een shitload aan Voltorb en Magnemites. Wil misschien nog wel een keer want die rattatas komen mn neus uit.

Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jezus wat een pokemon hebben jullie allemaal. Ik zou willen dat Kijkduin wat zuidelijker lag of het zuiden ook een dergelijke attractie had, maar helaas. Inmiddels terug uit Zuid Afrika, maar niets speciaals gevonden. Twee Growlithes gevangen, een Exeggcute en een Mankey gemist. Wel meer dan 10 Eevee's gevangen in een uurtje botanische tuinen in centrum Kaapstad. Helaas alleen wel een Snorlax, Magmar, Omanyte en Slowbro op de nearby lijst gehad maar natuurlijk niet kunnen vinden, mede doordat ik geen idee had waar te zoeken zonder goed systeem en ook doordat ik 's avonds de deur niet uit mocht :p .

Vind het hele spel toch een stuk minder interessant nu.

Deel Deze Pagina