Inmiddels bevestigd! Een week lang dubbel XP, 2k eieren hebben meer pokemon (zal nog wel bekend worden), lucky eggs worden 50% afgeprijsd. Nice!
Ik had eerder gehoopt dat de incubators korting zouden krijgen. Beetje jammer Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Meer 2K eieren en geen goedkopere incubators, lekker cashen voor Niantic. Ben iig wel blij met double XP. Gister 1 ronde gedaan en heb er nog 2 te gaan. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Damn, sick. Ik had ook gehoopt op goedkopere incubators, maar helaas. Zojuist een lapras uit een 2k ei gekregen. Nice!
Toch iets van 800K aan XP gepakt over het weekend, lvl 32.5 nu. Dex staat inmiddels op 220, ondanks dat ik alle 6 de starter evo's nog moet :') Double XP mogen ze wel wat vaker doen, verder een tof event zo
David is sinds Pokemon ook 5 kilo lichter geworden en 10 cm langer. Het lopen en het iedere keer zijn hoofd uitsteken naar de Pokemons heeft zo zijn nadelen...Maar het XP weekend was een succes.
Bedoel ik, potato potato. Voor mij is het een weekend want de rest van de week heb ik geen tijd meer om te levelen Wat doe jij opeens hier? xD Hier moet je zijn.
Ik ben eig wel klaar met de 'game' momenteel. Ik zit op 226, voorderest weinig te beleven, die gyms begin ik niet aan. Wordt even de volgende grote updates afwachten.
Na veel sparen eindelijk een Tyrannitar en Ampharos kunnen evolueren. Leuk en goed voor de gyms denk je dan. Nee. Krijg ik bij allebei enorm slechte aanvallen. Iron Tail / Fireblast (bijna de slechtste) en Charge Beam / Focus Blast (slechtste). Dit blijft zo'n ontieglijke kut actie van het spel, man man man. Fire blast als charge move bij Tyranitar en een fighting move bij Ampharos?!
Anderhalve maand later is er toch wel het e.e.a. veranderd: - Van level 24 naar 28 (+3 levels tijdens pasen event). - Dratini's en Larvitar's geëvolueerd. Wat wel hilarisch is uit bovenstaande quote: "zul je zien dat ze super matige aanvallen krijgen". Jup... - Voor het eerst al m'n stardust opgemaakt om m'n pokémon te versterken, zodat ik hogere plekken in gyms krijg.
Echt man. Die Pokemon die jij hebt die vind ik hier in Breda dus gewoon helemaal niet. Dat maakt het hele spel ook niet leuk meer. Ik ga nu even janken.
Nope. Ik gebruik wel pokehunt waarbij ik iedere larvitar/pupitar of dratini/dragonair in de buurt ben gaan vangen met pinap berries. Daarnaast 1 (matige) tyranitar gevangen in Heerlen en 2 keer goede dragonite's (spawnen op bepaalde dagen heel vaak dus dan gewoon goede uitkiezen en er naartoe). Heerlen spawnt veel goeds, Maastricht stuk minder. Ik las overigens dat spoofen niet meer mogelijk is op Android, omdat nieuwste update iets heeft veranderd waardoor GPS niet aangepast kan worden.
Er is gewoon een pokehunt van Breda. Dan installeer je ff de telegram app die je meldingen stuurt als er pokemon spawnen. Voila. Alleen is er vandaag een update geweest waardoor telegram er ff uit ligt. Namelijk: IV van pokemon staat niet meer vast, maar is (net als CP) nu afhankelijk van trainer level.