De ghost-Pokémon van Gen. 3 zijn nu te vangen en een speciale Pikachu Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
ja die is leuk. ik heb er eentje. wel leuk dit event. weer even pokemon opgepakt. ik hou daar wel van. ben weer volop bezig met Overwatch, Heartstone heeft ook een halloween event. geweldig. ben wel erg blij met mijn houndour.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Generatie 3 is nu uit. Met pokehunt binnen een half uur ongeveer 10-15 nieuwe pokemon gevangen. Prima.
Goed dat je documentaire tussen aanhalingstekens zet Wat een gekleurde eenzijdige meuk zeg... Vind het zelf een prima spelletje om zo lopend onderweg naar werk en terug te doen maar dit gaat echt ver Sent from my MI 5s using Tapatalk
Speel gek genoeg nog steeds regelmatig deze game. Vooral van en naar werk maar pak tegenwoordig ook af en toe een gym mee in de buurt voor coins. Voor de poppelegein mijn beste Pokémon CP wise.
Lekker hoor zo'n community event Even anderhalf uur knallen heb je dit! Allebei beste moveset en 80+ IV score.