Maar, als de game voor Nederland er is, betekent het dan ook dat je een Nederlands account moet maken om met mensen te spelen die via de Nederlandse store het gedownload hebben?
Nee. Ik weet niet hoe jij ingelogd bent, maar ik via mijn google account, en dat moet ik nu ook nu de game in NL is.
Als ik een game speel dan speel ik echte spellen zoals fifa, bf4, RSiege of risk/catan oid. Oftewel spellen waarbij je jezelf kunt onderscheiden en waar skills voor nodig zijn. Pokémon verzamelen is een soort van digitale postzegelverzameling. Niet dat daar iets mis mee is, maar het is geen spel.
Er is niets mis mee, maar ondertussen noem je mensen die Pokemon spelen degene die niks te doen hebben. Right.. ga maar weer lekker terug naar fifa jongen
Geen probleem. Ik heb zojuist een tots c.ronaldo gespot op de markt, ik hoop zo dat ik die kan oppikken. Gotta catch em all was het toch?
Andere mensen ook de step glitch? Dat alles op "3 voetstappen" afstand blijft? Ik zag zojuist een cubone en een hypno in 1 ronde, maar na ongeveer 200 meter in alle richtingen te zijn gelopen vanaf m'n huis veranderde er niks. Geen enkele pokemon kwam op 2 stappen. En lees op twitter dat het vaker voorkomt.. Dit dus
Dit is oprscht de veste app ooit ik maak govdoerfomme geen trappen ik sta hier om half 2 un de regen ergens in damsco ficoinf GENGARS TE VANGEN JONTE