1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Eevee!

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 14 nov 2018.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik zit te twijfelen deze te kopen! Ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld maar toch trekt het me wel! Pokémon go heb ik wel even gespeeld en vond ik erg tot! Help!
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wauw, gewoon verloren tegen Lt.Surge :’)

    Vind de game echt tof. Ik probeer niet overleveld te raken om de “challenge” erin te houden aangezien het overall best easy is. Ik ging sowieso niet met de mindset erin dat ik een challenge zou verwachten, maar meer om het nostalgische. Het is namelijk precies pokemon yellow die ik speelde toen ik 10 was ofzo. Van de Pokemons, tot de gym gevechten, soundtrack, alles is herkenbaar maar alleen is het dit keer op je tv en in mooie 3D graphics. Iets wat ik al sinds klein af aan wilde hebben.

    Bepaalde veranderingen zoals wilde Pokemons zien rondrennen in de wereld en het nieuwe vang systeem vind ik alleen maar goed en wil eigenlijk niet anders in toekomstige pokemon games. Het heeft wat als je ineens een shiny pokemon of een pokemon die je heel graag wilt hebben uit het gras ziet lopen. Wat eigenlijk nog toffer zou zijn is een combinatie van het oude systeem en het nieuwe systeem. Dus wilde Pokemons zien in het wild, battle en vangen door je pokeball te gooien zoals het nu gaat.

    Vind het wel jammer dat de grind een beetje weg is omdat je hele party XP krijgt i.p.v. alleen de Pokemons die je gebruikt. Ze hadden een optie erin moeten gooien dat je dat uit kunt schakelen. Voor de rest geniet ik weer old school van deze game.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja idd mijn zoontje wil elke pokemon vangen die we tegenkomen dus alle pokemon zijn als een gek aan het levelen waardoor de battles wel heel makkelijk gaan tot nu toe, maar hopelijk veranderd dit als we verder in de game komen. Verder echt fantastich spel hoor met die pokemon die overal rondlopen is het wel echt een magisch gevoel zeker als oude pokemon blue veteraan:)

    Maar hoe kan je eigenlijk een 2e character starten? Is sowieso niet echt een menu in de game ofzo he? maar zie als ik game opstart wel allemaal vierkantjes waar je zou denken dat je meerdere characters aan kan maken? Maar geen idee hoe dit moet, mag toch hopen dat dit mogelijk is want wil 1 om met me zoontje mee te spelen en 1 voor mezelf:) Of moet je dan echt op een andere Nintendo account gaan inloggen..
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, je moet dan op een ander account.

    Iemand die wilt traden zodat ik Alakazam en Gengar heb?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Elite Four verslagen :+.
    Nog 23 Pokémon vangen en de dex is ook compleet.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch ook maar gekocht en vind het een erg leuk spel. Vermaak me prima, wel natuurlijk meer van hetzelfde. Echter dat is bekend bij deze spellen. Blijf me hier voorlopig wel mee vermaken. Heb ook twee pokeball controllers erbij gekocht. Dat is toch wel een leuke aanvulling, met name leuk om je Pokemon even mee te nemen als je niet speelt. Althans, zoonlief is er maar druk mee. LoL
    In het spel zelf is de controller eigenlijk helemaal niet handig door het ontbreken van de X en Y knop (met name de Y-knop).
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb er nu meerdere uren inzitten en toch wel erg gaaf spel!!
    Die pokebal controller is eigenlijk te,... even me spelen en je krijgt gelijk veel XP erbij,... te veel.

    Wel weer balen dat je moet ruilen om een Alakazam, Gengar en Machops te krijgen. Toch ook echt handige sterke Pokemons.
    @NuclearGoat; Kan eind deze week wel! Heb enkel nog niet alles om te traden.

    Heb iig een ‘huge’ Machoke klaar staan voor een liefhebber. :)
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ruilen met je Pokémon go werkt volgens mij ook voor Alakazam Enzo:)
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Oh cool, heb enkel Gengar nodig. Gisteren een paar x proberen te traden met pika, pika, pika als code. Na een paar keer kreeg ik iemand die me geholpen heeft.
    Enfin, binnenkort even proberen of het idd met Pokemon Go ook werkt.

    Thanks!
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ook gekocht en wat een vet spel! Grotten vind ik echt heel gaaf! Nog nooit een Pokémon game gespeeld maar ik ben verslaafd haha!
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Posts verwijderd. @Yellow 13 als er al is ingegrepen door een mod, ga er dan niet op door, volgende keer krijg je een waarschuwing.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik ben er vandaag mee begonnen. Ik merk meteen dat het spel je behoorlijk helpt, door je te vertellen welk type Pokémon of welk level je moet hebben voordat je een Gym Battle doet. Goed voor mij, ik weet namelijk erg weinig van welke types Pokémon sterk zijn tegenover andere specifieke types ;)
     

Deel Deze Pagina