[Wii] Pokémon Shiny

Discussie in 'Games' gestart door GForce, 25 jun 2004.

1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kheb ook een mew gehad

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, honderden uren speelbaar? In ieder geval niet red die ik heb, is ook een mooie game maar zeker geen honderden uren speelbaar. Weet niet hoeveel rondjes jij dan loopt :p. Heb op vakantie red snel uitgespeeld (heb het ook vaker uitgespeeld) en heb niet echt super getraind, gewoond direct doorstoten naar de gyms was het moto :).

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kzal ff kijken...
    *start pokemon silver op*
    *checked savefile*

ehm ja, 243 pokemon waarvan ik sommige van red en blue nog mis waarvan ik die eigelijk zo kan hebben, en 212 uur en 35 minuten speeltijd.
    het kan dus wel ;).

4. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    151 in rood/geel
    251 in zilver

rood en zilver zo rond de ~250 uur gespeeld, geel ook ruim 100. Iets van 40 beesten op lvl 100. Daar zit aardig wat tijd in ^^

Ruben

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb er wel een aantal van die lijst (uit eerste post) in die kleur ! Maar volgens mij zijn die niet zeldzamer ofzo hoor ! Want die Rayquaza (die lange slang draak) Hoort tog die kleur te zijn !?!?

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  6. halo_fan

halo_fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eens een keer een gele mareep gehad

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, sorry, ik heb het wat verkeerd begrepen :), ik dacht dat jullie bedoelden gewoon de League te halen wat eigenlijk met Pokémon mijn hoofddoel nr. 1 is ;) (naast een sterk team natuurlijk :p). Ik heb nog nooit echt geprobeerd om alles maar te vangen, omdat ik een (zeer) sterk team gewoon prefereer boven alle monstertjes te bezitten.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    pokemon Gold:
    -shiny pinsir
    -shiny gyarados (duh :p)
    -shiny oddish
    -shiny girafarig
    -shiny stantler

:cool:

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kom je aan die eon ticket dan? en die e-reader? :eek:
    Vind het echt lam dat je moet dokken voor een extra pokemon :{ (e-reader & eon ticket@internet of event)

Van wat ik heb gehoord was kyogre juist zo'n pain in the ass om te vangen, wat voor soort pokemon is die shedinja?
    EDIT: Ik zie het al, wonder guard.. best een zwakke strategie om 'm te vangen lijkt me..
    http://www.pokemonelite2000.com/rbcatchmew.html < en volkomen legaal ;)
    Denk dat er wel maar dan 1000+ mensen een mew hebben in NL ;) (had nooit zin om naar zo'n event te gaan, en heb die in 1999 of 2000 gemist.)

10. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Dat werkt? Ik bedoel, waarom zouden ze een wedstrijd organiseren als iedereen dat beest zo kan vangen?
    Iig, dan had ik dat eerder moeten weten ^^...ach ja, ik heb hem nou op lvl 100 en gebruik hem toch nooit meer. Sowieso is pkmn voor mij al verleden tijd. Soms doe ik nog Stadium 2 tegen vriend van me, maar voor de rest. Tijdje geleden wel colosseum voor het eerst gezien; snelle battles en ik zag voor het eerst dat 2 vs 2 principe...best vet :)

Ruben

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik heb een keer een pink butterfree gezien,groene geodude,grijse tentacool,rode odish,:p allemaal in silver

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die EON ticket kon je krijgen bij het Fox Kids Magazine. Moest je spel opsturen en dan zetten hun de ticket op je save. Dan kreeg je 100 tickets om ze aan anderen door te geven.

Je kunt je Shedinja wat poisen moves leren en een paralyze move. Zet eerst een andere pokémon in en schop Kyogre tot weinig HP. Dan switch je naar Shedinja en Kyogre kan je nix meer maken aangezien geen van zijn moves "super effective" zijn tegen Shedinja. Je kunt gewoon ballen blijven gooien totdat je hem gevangen hebt.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe heb je dat gedaan ? Gewoon rechtvoor de Rayquaza gesaved dan aanvallen en kijken of hij shiny is en anders gesetten ? Of heb je gesaved voordat je in de kamer komt waar Rayquaza zit ?

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Is dat wel legaal? Eon's werden volgens alleen & exclusief uitgedeeld op speciale evenementen?

Maar hoe moetj dat dan doen, want zo'n eon wil ik ook hebben :eek:
    Normaal gesproken krijg je een kaartje, en die moet je inlezen met de nintendo e-reader.
    Moet je dan lid worden v/h fox kids magazine? Ik heb 2 zusjes.. :cool:
    Gewoon steeds opnieuw aanspreken, totdat hij shiny is. zo kun je het ook doen bij je starters.
    Een vriend van mij heeft een blauwe treecko (maar dan geëvolueerd)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die EON tickets waren legaal jah. Maar volgens mij kan dat nu niet meer. Je hoefde iig niet lid te worden je hoefde alleen iets uit te knippen en dat samen met je spel opsturen.

16. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb pokemon blauw hel;emaal uitgespeeld alle 151 pokemon had mew geruild met iemand.. euhh pokemon silver, man ik had er zoveel tij din gestoken, moest nog 3 pokemon en toen stand er dat mijn game file corrupt was ofzo, dus ik van letterlijk verk*nkert, ik kon de 251 pokemon ruilen, en ik heb deze week een SP gekocht met Saphhire en ik vind hem cool, ben 16 jaar.
    ik had ook een berg vabn die glimmende pokemon, maar ha dbij iemand een gameshark gebruikt.

17. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ken iemand die heeft dus 45 shiny's door vangen en ruilen, maar die gast heeft:
    A) Geen sociaal leven
    B) 4300 speluren er op zitten (JAP versie)

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    @GForce: Hmm.. Is jammer, ik had latias of latios graag willen kunnen vangen :'-(
    @Iron maiden: Gameshark verkloot je game ;)
    @Bazzie: Nintendo 24/7? :D

19. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb sapphire nu al zo veel gespeeld, kben sinds gister weer begonnen en heb de hele tijd in de safarizone gezocht, maar ik ben nog nooit een shiny pokemon tegengekomen :mad:

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    dan moet je op een paar dagen na een heel jaar 12 uur per dag spelen :{

Deel Deze Pagina