In Nederland wel ja. ik heb echter de Amerikaanse versie ver voor de europeese release gekocht. tevens was ik op het juiste moment in Amerika toen er EON-Tickets bij Toys'russen () lagen. gelijk natuurlijk een mee gepakt. Die E-card reader tja.. dat is gewoon een coole gadget dus vind niet echt erg om daarvoor te betalen.
Behalve die eon-ticket inlezen, wat kun je nog meer met zo'n e-reader? En is dat ding niet te koop in Nederland?
whaa, vet relaxed dit allemaal, ik heb naast Red & Blue de versies Gold, Silver & Crystal, allemaal wel ver uitgespeeld (qua verhaallijn), maar op de rode gyarados na nog nooit een shiny gezien of gevangen, naar mijn weten. Nu ik aan het denken ben, een paar maanden terug zat ik ook te spelen, met gold d8 ik en ik zag een shellder die een andere kleur had, ik dacht: hoe kan dat, een bug ofzo? of heb ik de kleuren niet goed staan ofzo? Dat zou wel eens een shiny geweest zijn. Nog maar vele uurtjes verder spelen dus . In de first generation pkmn-spellen (blue, red & yellow) komen ze toch niet voor?
Ik kreeg Mew bij Blauw per ongeluk. Ik ruilde een pokemon en hij liep vast. Ik was in paniek, opeens kreeg ik Mew. Wel met vage blokjes enzo, maar wel Mew. Hij doet gewoon wat ik zeg, ik denk dat het gewoon een fout was.
Ik heb een mew via de gameshark verkregen in blue en een celebi in gold Maar goed, dit gaat hier over shiny. PS. Ik zie dat deze thread bij Pc's enzo staat, moet ie misschien niet 1 forum omhoog naar het consoles-forum?
Als je leest wat je van mij gequote hebt, dan lees je [ga ik niet vertellen, had je maar moeten lezen] en Gforce heeft gelijk, is een trucje voor, waarbij je enkele trainers moet overslaan. Ik zal hem eens opzoeken
De manier heb ik ook ergens hier op het forum gepost. Als je de zoek funcite gebruikt vind je hem wel.
Hehe, ik vond net de LE CD-rom weer die ik bij reservering en aanbetaling van €10 kreeg bij Pokémon Gold. Dat in samenwerking met het opnieuw vinden van deze thread en dat speel ik binnenkort weer pkmn op de gameboy color ipv de xbox . Maar er bestaan toch ook shiny Lugia's, Ho-oh's, Raikou, Entei, Suicune etc.? Die zitten slechts 1x in het spel, dat betekend dus theoretisch gezien dat je het spel 650.000 keer zou moeten spelen om zo'n pokemon shiny te zien. Als je zo'n een "per ongeluk" shiny hebt, dan issie super zeldzaam. Zulke zullen ook wel in Ruby en Sapphire zitten, maar ik heb helaas geen GBA
Shiney's verzamelen is voor mensen zonder sociale contacten (ik val hieronder dus) Enkele zijn leuk, maar om daar je hele tijd aan te verdoen met het vangen van shiney's
Dat klopt. Dus net voordat je bij die pokémon komt save je en reset je net zolang totdat hij shiny is. Je moet dan wel een masterbal gebruiken want als je hem dan niet vangt...........
Tsja, om hem nou maximaal 650.000 keer te resetten . Maar hoe krijg je meerdere masterballs met Gold/Silver/Crystal? Zonder gameshark of AR te gebruiken. Of is daar geen truuk voor?
Ja in de 1ste post zei ik het. Ik had een keer alle 5 cijfer van Die Radio Lotery ofso. je pokemon heeft een Code. Als je dan alle 5 Nummers goed heb krijg je een Master Ball.
Nee je moet dus het spel meerdere keren gaan spelen om meerdere MB's te krijgen. Je kunt er ook 1 in de loterij winnen maar dat is ook geluk hebben. Anders moet je een Ar gebruiken.
owja, die loterij wist ik ja, maar dat is idd enorm geluk hebben en de kans dat je daar wat bij wint zal ook wel niet al te hoog liggen, maar ik kwam gisteren aan het denken, maar in G/S/C is er wel een truukje om meerdere masterballs te krijgen. Je zorgt dat je een masterball hebt en gebruikt de pokemon clone-truuk: 1. Je hecht de Masterball aan de pokemon die je wilt clonen 2. Je zet die pokemon in het 6e slot van je party 3. Je gaat naar een PC en zet hem op box 6 4. Daar deposit je de pokemon met masterball 5. Je switcht naar een andere box toe 6. Wanneer er staat: SAVING GAME, DO NOT SHUT OFF THE POWER, of zoiets, dan moet je de GB snel uitzetten, opnieuw opstarten en als het goed is zit die pokemon gewoon weer in je party, maar als je in box 6 kijkt, daar zit een exacte clone, dus ook met masterball. Ik weet niet exact meer of deze trick precies zo moet, maar zo ongeveer wel. Ik zal zo wel even zoeken of ik hem goed heb verwoord
Ja dit klopt wel maar met die box 6 maakt geen ene moer uit. Alle Boxen zijn bruikbaar Maar tis wel weer een Cheat manier :{
Ja, dat wel, maar ik vind het meer cheaten dat je min. 2 gameboys, 2 verschillende versies van een game en een link-cable nodig hebt om alles voor elkaar te krijgen. Maar goed, af en toe doe ik het voor items als masterballs, die pokemons gooi ik direct weer weg. Bovendien ben je extreem lang bezig met klonen voordat je een flink aantal ballen hebt.
Neuh gaat steeds sneller, als je dan 5 pokemons met die Masterball heb gecloned kan je die beesten in een box zetten en je hebt telkens 5 Masterballs Gewoon dezelfde manier maar dan met meerdere beesten/pokemons