1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pokemon leaf green/fire red

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PoPgamer, 22 mei 2004.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker? Op die site praten ze net alsof hij nog moet komen?
    Ik kan eigenlijk nergens uithalen dat het spel er al is gereleased, ik heb wat op het forum gekeken, maar daar werdt ik ook niet wijzer van.
    Heb jij misschien een link waar staat dat hij daar al is? of een datum van wanneer hij hierheen komt?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als hij te koop is moet hij op http://www.lik-sang.com staan.

EDIT: Hij komt eind September begin October in Europa uit !

Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  3. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op liksang staat ie niet
    of kijk ik verkeerd

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hetzelfde geldt voor de US versie ;)
    Zie bovenstaand.
    Idem ;) ^

Hij is alleen nog maar uit in Japan.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd. Ik kijk net en ik zie m ook niet. Er zou iig al een pre-order moeten staan, want als hij nog niet uit is duurt het niet meer lang....

6. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, weer een nieuwe Pokémongame. Weer 50 nieuwe monstertjes erbij, weer dezelde 'grafische pracht', ja jongens hier zit leven in.

Nee nu ff serieus: Pokémon is natuurlijk zware uitmelkerij, ik moet toegeven: ik heb Pokémon Red nog op m'n oude Gameboy en dat vind ik nog steeds een zeer goed spel wat ik nog wel eens speel op vakantie, bijna traditiegetrouw. Maar wat er na Red, Blue en Yellow kwam: prut. Er veranderde bijna geen ene donder, behalve natuurlijk als onze geliefde monstertjes zich op een andere handheld vertoonden, altijd was het weer hetzelfde gezeur: weer een paar nieuwe wezentjes, wezentjes a, b, c en d zaten er dan in, en wezentjes e, f, g en h zaten dan weer in de andere versie, wat zou het dan toch mooi zijn als je de wezentjes a t/m h allemaal zou hebben!

Dit is allemaal mijn mening natuurlijk, maar ik vind het gewoon (zoals meerderen dat ook vinden) pure uitmelkerij, punt.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind ik niet. Iedere nieuwe game heeft weer iets nieuws en nieuwe pokemon. Het is gewoon gemaakt om te linken. Heb je geen vriendjes om te linken heb je 2 gameboys nodig en 2 spellen. Dat is inderdaad wel minder, maar toch ben ik blij dat je wat moet doen om alle pokemons te krijgen.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat ben ik niet met je eens.
    ''Er veranderde bijna geen ene donder, etc''?? Pkmn Gold & Silver boden een grote nieuwe wereld, met tonnen nieuwe features, pokemon, wat zorgde voor vele vele uren speelplezier.
    Ruby & sapp. heb ik nog niet (uitgebreidt) gespeelt, dus daar kan ik nog geen uitspraak over doen. Maar Gold was zeker geen uitmelkerij, maar een AAA-titel.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    R/S zelfde verhaal. Nieuwe maps, nieuwe pokemon en nog veel meer nieuwe aspecten aan het spel. Kortom ook een AAA-titel.

EDIT: vergeet ik ook nog de nieuwe graphix die geweldig zijn

10. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een beetje vergeten wat ik gezegd heb: er veranderde wel degelijk wat aan de graphics, maar zowat alleen als er een nieuwe Pokémongame op een nieuwe console kwam.

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Op een nieuwe console?

Anyway, wij hebben het hier over de pkmn r/b/g/s/ruby/saph./fire R/leaf G serie, welke allemaal toppertjes zijn.
    Pokemon spellen als pinball, trading card game, en dergelijke vind ik dan wel weer uitmelken. Dat zijn gewoon bestaande concepten met een pokemon thema. Maar daar vallen de eerdergenoemde titels niet onder.
    Ook al zouden de graphics bijna hetzelfde zijn, de gameplay wordt er niet minder op, what's your point? En dat vergat ik; Met een nieuwer systeem komen vanzelfsprekend betere graphics, ik snap nog steeds niet wat je daarmee wou zeggen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Al zou er een nieuwe komen met alleen nieuwe pokémon en de rest hetzelfde zou ik m nog steeds halen !!

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, een nieuwe stad vind ik toch wel een vereiste. Ik heb geen zin om hetzelfde avontuur nog eens te doorlopen met alleen wat nieuwe pokemon, dat is het me nog net niet waard.

14. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij veranderd het principe ook niet echt, er komen misschien wel wat nieuwe dingetjes bij, maar volgens mij zijn er nog niet echt grote veranderingen opgetreden.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ''If it ain't broken, don't fix it.''

Alle elementen waren goed doordacht en uitgewerkt.
    Zoals jij in je eerste post hier hebt gezegt, heb jij de volgende versies niet eens in je bezit, dus wat geeft jou eigenlijk het recht zo te zeiken op de games als je ze niet eens hebt (gespeelt). :confused:

Ik ga fire Red iig wel kopen, het lijkt me, ondanks at ik eerder zei, geweldig om het orginele weer te spelen, maar dan uitgebreider en beter _O_

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Hoho, dat 'zeiken' zoals dat in jouw termen heet, is in mijn ogen nog altijd een mening. Ben het dan wel weer met je eens dat het een zeer goed principe is, maar er wordt niet 's een keer wat van af geweken... Misschien zijn er nog wel nieuwe mogelijkheden met Pokémon, waarom niet eens wat anders proberen?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zit nooit echt vele verschil tussen opvolgers. Meestal is het verhaal anders en zitten er wat nieuwe moves bij. Verder zijn meestal de graphix iets improved. Ik snap dus daarom ook niet wat het probleem dan is bij pokemon. Hierbij zitten juist meer veranderingen als bij de gemiddelde games.

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen 'probleem' bij Pokémon, vraag alleen of er niet misschien wat meer moet gebeuren.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals wat ?

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    'Af-te-zeiken'. Ga nou niet uit de hoogte zitten doen, want daar houdt niemand van, en daar wil ik me ook niet tot verlagen.
    Elke nieuwe pokemon(rpg) heeft weer nieuwe gameplay-elementen, een grote nieuwe wereld vol met dingen om te verkennen en pokemon om te vangen en te trainen. Eerlijk gezegt zou ik niet eens willen dat ze het huidige concept aanpassen of veranderen. Dat zou IMO erg zonde zijn.

Als je pokemon vergelijkt met andere vervolgs-series(Hint* final fantasy), vind ik dat Nintendo hun pokemon(RPG)-vervolgen heel goed aanpakken. Elke pokemon is weer anders, en nooit maakt je dezelfde dingen mee.

Deel Deze Pagina