1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Redfield NL, 20 mrt 2009.

1. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vind deze toch leuker dan heart gold omdat ik niks heb met die rivaal uit dat spel die van platinum is wel geinig barry uit de tv serie

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Aah, ik haat de Elite Four. De hele game is easy en nu moet ik dik mijn Pokémon trainen. Een keer ben ik tot Cyntia gekomen maar werd toen dik aangepakt door haar Garchomp. Mijn team: Giratina 53, Staraptor 55, Empoleon 54, Garchomp 51, Luxray 53 en Azelf 50. Ben nu maar steeds tegen de Elite Four aan het vechten om mijn Pokémon te trainen maar heal ze niet zodat ik elke keer opnieuw kan. Ik wil Heart Gold halen maar moet eerst Platinum uitspelen, maar ik haat trainen. :+

Niemand die een paar sterke Pokémon wil ruilen via WiFi voor me, dat kan toch?

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Je moet gewoon alleen je starter trainen vanaf t begin,mijn empolion was lvl 70 ofzo,en ownde die hele elite four. Rest van mn team niet gebruikt. :+

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja dat deed ik vroeger altijd, mijn Feraligater en Charizard (Die ik echt altijd koos) en die water Pokemon uit Ruby/Sapphire waren dik sterk en de rest maar zwak. Maar dit keer wou ik het een beetje verdelen (En Empoleon is gewoon lame). :+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Echt, die namen van die Pokemon! :lol:

Waar is die goede oude tijd gebleven waarin je nog wist welke Pokemon bestonden? :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat is precies de reden waarom ik zelf nog steeds Gold speel, die beesten ken ik nog. Zijn ook toffer ontworpen en hebben betere namen :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Toch blijven Red Blue en Yellow de coolste. :cool:

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Daarom wil ik ook snel Platinum uit hebben, ik vind het lame. Wil Heart Gold, lekker met Tododile Pidgey's ownen! :cool:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    In Heart Gold zitten ook allerlei nieuwe beesten die ik niet ken. Lekker lame is dat.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Maar gelukkig een stuk minder dacht ik. Ben nu maar iedereen naar level 60 aan het brengen en dan ga ik weer een serieuze run doen denk ik, random ruilen via WiFi is sowieso kut dus dat kan ik wel vergeten. :+

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Heb nog wel een Shaymin en Darkrai voor je :+. Maar ruilen is best vervelend, dacht ik.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oe, welke level en wat moet je ervoor hebben? En ruilen valt toch wel mee volgens mij, friendcode uitwisselen en dan naar Pokécenter gaan dacht ik, dunno eigenlijk?

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik pm je wel even.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Is me al gelukt, eindelijk bitches. Nu nog Rotom tegenkomen, maar die kan ik pas om 22:00 tegen komen dacht ik en dan heb ik de National Dex. Dan even Palkia of Dalgia vangen, even kijken voor Heatran, eilandje rechts boven doorlopen en dan opzouten naar Johto en Kanto met Heart Gold. :cool:

15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Zet je je tijd toch op tien uur?

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, Palkia, Dalgia en Heatran in een keer alle drie meteen gepakt zonder problemen met een Ultra ball. Nice, neem mijn Master Ball wel mee naar Heart Gold. Geen zin meer in Platinum. :)

Deel Deze Pagina