Komt er nou ook een remake van G/S? Zoiets hoorde ik, lijkt me wel gaaf eigenlijk. *ughikhebnutocheensdcardugh*
Heb deze al besteld bij de lokale bart smit (waar ik vroeger nog gewerkt heb en nog steeds korting krijg ). Dus importeren voor mij is duurder dan hem hier te kopen. Heb hem besteld omdat ge dan er zo een schoon girantina popke bijkrijgt en da moet ik hebben. Ik ben ook 22 jaar en speel fervent pokémon. Bij mij gaat het zelfs heel ver, heb alle games liggen (de echte pokémon games waarin je ze kan vangen) heb dan ook van die dungeon dingen enzo. Heb zelfs channel liggen speciaal voor de jirachi Sommige games heb ik zelfs dubble (zoals 2x ruby, 2x emerald (eigenlijk 3 maar 1ne staat te koop), pearl heb ik ook 3 keer waarvan 1 Japanse, en dan nog veel meer games ). En speel ook competitie Trading card game van pokémon. Zeer leuke hobby (en je kan er een reis naar Amerika mee winnen dus why not). De gold en silver remake zouden misschien deze zondag aangekondigd worden maar het is nog niet zeker, misschien wordt het wel de Diamond & Pearl pinball ofzo . Ik hoop echt dat het g/s remake is die games waren echt vet. Ben momenteel bezig me emerald te spelen, en in pearl men team maken dat ik het kan overzetten naar platinum wanneer hij er is (22 mei).
Ugh, ik moet echt een Gold/Silver remake hebben. Die nieuwe generaties doen me echt helemaal niks meer... Gold en Silver heb ik zulke goeie herinneringen aan.
Nostalgie Denk mijn meest gespeelde game ooit, pokemon silver dan. Heb Blue, Yellow en ik geloof nog Diamond of Pearl ook gespeeld. Deze 4 samen echt allemaal kapot gespeeld In de auto onderweg naar Zuid-Frankrijk gewoon van thuis naar daar non-stop etc. als ik een gaatje vond Komt deze ook op de advance?
lol same here. soms 12 uur in de auto zitten (naar portugal) en dan de hele dag pokemon silver spelen
Yahoo! Japan heeft vandaag bekend gemaakt dat Pokemon Heart Gold en Soul Silver in de maak zijn. Verwacht dus binnenkort meer nieuws over deze games. Miltank is nog steeds niet genoeg uitgemolken...
Sorry hoor, schijt aan dat uitmelken, maar dit is GE-WEL-DIG nieuws! Echt, nu ga ik zeker weer een DS kopen! POKEMON SILVER EN GOLD FTW!!!!
Alleen denk ik dat Gold/Silver beter zijn dan de nieuwe versies. Die waren gewoon echt legendarisch. We zullen zien, ik vond Diamond/Pearl niet goed genoeg om een DS te kopen. Misschien brengen deze daar verandering in.
Het is alsof ik het wist. Must have voor mij, ik hoop dat ze die 3de en 4de generatie pokemon er ff uitlaten, want daar hebben we niks aan. Vet!
Weet iemand of je alle begin pokemons kan krijgen via action replay in pokemon platinum? En zo ja hoe (via een acekard build in action replay ) anders kan ik ze niet allemaal krijgen
hehe, Gold silver eindelijk. Beste games ooit. Gold word zeker direct van mij vanaf ie uit is. Gkid, ruil die toch gewoon online op de gts. (gewoon wifi routerke thuis en klaar)
Zitten wij hier, als 16-plussers Pokemon te aanbidden. Ik hoop dan trouwens wel dat ze het 1 en ander gaan veranderen.