Ooh, Dat vind ik niet leuk Waarom doe je dat n..... OMG YEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POKEMON GOLD AND SILVER REMAKE! EEN NIEUW (en dan bedoel ik ook echt nieuw, no platinum shit) AVONTUUR!!!!!!!!!!!!!!!! Remake FTW! \o/
Je vind een remake van Gold & Silver tof maar je wilt een nieuw avontuur? Dat gaat niet werken vrind. Dude, zet je caps uit dat is zo lame.
Oef! Ik heb de DS al sinds de release in de USA. Misschien dat ik hem dan tóch ooit nog aan ga zetten! \o/
Reeds een week in het bezit van een DS Lite met Pokemon Platinum. Teller staat op 20 uur en ben net in het bezit van de zesde badge. Vind het persoonlijk leuk spelen maar ik begrijp dat het voor spelers van Diamond en Pearl weinig toevoegt.
Damm, heb die van mij gister besteld. direct samen met een DSI. Kreeg kortings bonnen van de bartsmit bij de post dus direct maar gebruik van gemaakt. Had gehoopt dat ze vandaag binnen zouden komen maar helaas. Hopelijk maandag/dinsdag. hoe zijn de eerste uren btw?
Ze gaan allemaal dingen uitleggen van dit is professor enz Maar daarna is het echt gaaf Ik was trouwens eerst naar de bartsemit geweest maar daar was die uitverkocht (ik ging ook voor de korting)en toen naar eplaza die de zelfde aanbediening (korting)had en daar hadden ze hem nog
Hmmm, ik moet het nog even afzien. En het begin lijkt het veel te erg op pokemon ruby, dat stadje enzo. Nja, waar ik nu ben wel tof spel, maar die eerste gym is al metteen veel te moeielijk voor mij. Dus dat word nog even trainen
allemaal rond de level 50 dus moet ze nog effe veder trainen kwam trouwens deze site tegen wel een handige site kan je ook precies zien op welk lvl je aanval krijgt http://www.serebii.net/platinum/
Beter laat dan nooit laten we maar zeggen Trouwens heel lomp wat ze hebben gedaan bij bepaalde Pokémon. Zo kon je er een aantal in Diamond gewoon vangen en in Platinum niet meer of deze zijn nu te vinden op een zeldzame locatie. Snap niet echt waarom je dat soort dingen zo lastig moet maken in een deel wat toch zo goed als hetzelfde is.
Zelf nu bijna 50 uur gespeeld. Ben nog opzoek naar een ditto en larvitar. Onvindbaar of je moet steeds wachten en hopen dat je hem kan vinden in de The Trophy Garden of in een Swarm.
Heb pokemon platinum paar dagen geleden binnen gehad(met dsi erbij) Ben alweer meteen verslaafd Alleen heb heb ik ergens een probleem. Bij die gok kasten, ik moet namelijk een flink aantal coins gaan winnen om een paar prijzen te kunnen kiezen. Ik heb al een coin case en coins maar als ik naar zo een gok kast ga gebeurt er niets. Behalve dan dat er staat dat dit een gok kast is. Is er iets dat ik mis of nog moet doen? Heb overigens ook al de gym leader in die town verslagen. Dus als iemand hierop iets weet, roep het maar edit: nvm na doorgrondig te googlen heb ik gelezen dat ze het ''gokken'' uit de EU versie hebben gelaten vanwe stricte protocol ofzo iets dergelijks. Naja nu moet ik ergens anders een tm thunderbolt enzo vinden
Serieus? Had ik hem toch beter kunnen importeren... Na een tijdje gespeeld te hebben is het toch wel weer leuk. Dat ik met Diamond begon is toch al weer 2 jaar geleden dus het is allemaal weer een beetje nieuw en ik weet nu ook al gelijk welke party ik ga kiezen en welke keuzes ik wel en niet moet maken. Dus het heeft zo zijn voordelen dat het zo goed als hetzelfde is.
Heb er nu al 2 uur en 2 minuten opzitten bij deze game en heb me ds vandaag binnen gekregen zit ik heel lang te zoeken in dat 3e stadje blijkt het dat er een grot was waar je binnen moest gaan (ik zag de ingang niet) ben nu me pokemon aan het trainen Vind het ook leuker dat de 1e gymleider al een uitdaging is, in de eerste pokemon games was de 1e gymleider een makkie
Had mijn Monfero gelijk al op lvl 20 dus ze waren allemaal in 1 klap neer door die Mach Punch Ben even aan het sprinten naar route 206 voor die exp. share en dan doe ik het weer rustig aan en ga ik ze allemaal even trainen.