1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Redfield NL, 20 mrt 2009.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "The Amulet Coin is obtained in Hearthome city's East Entrence of Amity Square (must be east). Enter and go to the third ruin all the way down the straight path you can take and pick up the PokeBall with the Amulet Coin containing it."

:)

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog bepaalde Pokemon wilt die wel of niet misschien legitiem zijn (:cool:), dan moeten jullie het maar laten weten. Ik kan in principe via -bepaalde manieren- deze Pokemon wel bemachtigen en naar jullie traden via global trading station oid. Laat maar weten :p

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Weet eigenlijk nog steeds niet of AR wel of niet is toegestaan, weet nog dat het met Halo destijds wel in orde was aangezien je gewoon de originele spellen er voor nodig hebt. Heb hem voor Platinum namelijk ook (shiny Arceus, Mew en Charizard ftw). Nu ik weet dat je niets krijgt voor de Snnoh Dex ga ik er met Diamond ook niet mee verder (moet er daar nog 15 van de 151).

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé, wie had het over een AR? Ik heb gewoon erg veel geluk. :cool: Zo vond ik bijvoorbeeld gister nog een shiny Arceus in het wild...

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    AR?

Anyway, ik raak benieuwd!!

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Action Replay ;)
    Heb je je ds al binnen?

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee, pas net verstuurd. Ik had vanmiddag gemaild waar die bleef, ze hadden een foutje gemaakt.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je de eerste dex hebt gevuld met alle 210 pokemon, krijg je van dat gastje wat ik eerder postte, een plaatje met de drie starters erop waar dan nog iets van "congratulations of zoiets " staat. Die in dat gebied zit in een van die huisjes, waar je ook dat restaurant of zoiets hebt waar je aantal dubbelgevechten kan hebben.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik nu ook vaker met Bigdennis, ik stuur ze gewoon al na 2 dagen een mail en dan wordt ie toevallig ook de volgende dag verzonden :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hij is binnen! Toffe shit! :D

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel uur speel je nu al? :+

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Halfuurtje..
    Alleen, hoe werkt dat saven? Lukt nog niet echt. En is er geen manier om vanuit te spel helemaal terug te keren naar het root menu?

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    kan je Garitina (ofzo) vangen als je de eerste keer tegen hem vecht?

heb em namelijk net perongeluk dood gemaakt. Hij had nog maar een beetje over dus ik nog een keer flame wheel, heeft nog net echt een streepje, dus ik denk, yes die heb ik. Maar nee hoor, staat ie in de fik gaat ie als nog dood.

Dus als je hem wel kan vangen load ik ff opnieuw en zo niet dan maak het niet uit.

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan em gewoon vangen, de slogan is niets voor niets gotta catch em all. Had perongeluk mijn masterball gebruikt daarvoor. Wilde eigelijk een ultra bal doen maja :mad:

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen jammer dat er wel iets van 20 event Pokémon zijn die je dus niet kan vangen tenzij je een beetje mazzel hebt of een AR gebruikt. Dus die all is ook niet echt relevant.

16. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    kan je em wel vangen met een ultra ball? heb er namelijk nou al 8 gebruikt ofzo.

edit: Inmiddels al 20

Doh, maakt ie zich zelf dood |:-

Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja was meer een geintje met de slogan. Ik weet niet of het met de ultra bal kan omdat ik het niet geprobeerd heb. wiee weet weet iemand anders het. Ik had de mijna met master bal gevangen.

Je moet hem wss wel echt tot het aller laatste streepje hebben. dus met een zwakke pokemon aanvallen als ie bijna feinted is

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die master ball nog ergens anders voor nodig? anders gebruik ik die gewoon.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die zou ik als ik jouw was gebruiken voor Mesprit of Zapdos, Moltres en Articuno (laatste 3 wanneer je de National Dex in bezit hebt). Die doen namelijk constant flat (of flet, dunno the name) waardoor ze vluchten.

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fled? Fled from battle? Als in, to flee? :D

Edit: En inderdaad. Ik zou je Masterball gebruiken voor Mesprit/Zapdos/Articuno/Moltres, niet voor Giratina. Je hebt daar gewoon veel ultra balls en veel geluk voor nodig. Het kan na 5 balls, kan ook na 50. Laag HP + paralyze/sleep en balls spammen maar.

Laatst bewerkt: 6 jun 2009

Deel Deze Pagina