1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Redfield NL, 20 mrt 2009.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wist niet eens dat Zapdos, Articuno en Moltres in Platinum zaten. Morgen maar even naar het Pal park en alles unlocken en die beesten vangen (beetje op en neer fietsen tussen de steden en hopen dat ze goed spawnen). Giratina heb ik inmiddels al en heb geen zin om weer opnieuw die takke berg door te lopen voor Palkia/Dialga dus die mogen daar lekker blijven :+

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Om Zapdos, articuno en moltres te activeren moet je wel eerst met Oak praten in Eterna City(?), in ieder geval in die stad waar je de explorer kit krijgt. Oak zit in het huisje helemaal onderaan aan de linkerkant, net boven die cycling road.
    Daarnaast zit er nog een roaming pokemon in, daarvoor moet je naar de stad van de 6de gym, in een van de huisjes ligt een zieke jongen. Vervolgens moet je met die boot die ernaast ligt naar een eiland (niet iron island) en dan zie je nog een pokemon die wegvliegt.

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, had het allemaal al gelezen op Serebii :+ Ben eigenlijk geen fan van roaming Pokémon maar voor deze 3 wil ik wel wat moeite doen.

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gelukkig kun je alle roaming pokemon nu op die kaart zien, dat maakt het al een stuk makkelijker om ze te vangen :)

5. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik heb hem een dag en speel al 4 uur en 5 minuten, pokemon is de shit :emo:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik zit meer Prof. Layton te spelen, dat is ook tof. Ik vind Platinum wel leuk, alleen ken ik alle pokemon niet.. Ik wil liever Gold of FireRed spelen maar dat kan niet.. :'-(

7. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de eerste pokemons zijn bazig, bij die kan je tenminste zien welk element die is :)

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk element bij de eerste pokemon? Dat is altijd al hetzelfde geweest, rood is vuur, groen is gras en blauw is water.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Denk dat hij de eerste generatie bedoeld en ook dat je aan het uiterlijk lang niet altijd meer kan zien wat voor beest het is. Zo is er een gymleader (vuur) met een Bronzong met rode ogen. Dan is het wel het laatste dat je denkt dat Bronzong als enige zwakte vuur heeft terwijl dat wel zo is.

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Wow. Ik weet dat soort details (welke gymleader welke pokemon met welke kleur ogen etc etc) allang niet meer. Maar ja, ik snap wat je bedoelt. In dat geval heb je wel gelijk, in deze generaties zie je inderdaad aan de kleur niet vaak meer wat voor element pokemon het is en dat kan nog wel es vervelend zijn.

Zo vocht ik laatst tegen een groen-kleurige pokemon (weet niet meer welke), dus ik dacht... Dat moet een gras pokemon zijn 8). Ik roep een vuurpokemon op, blijkt het een water pokemon te zijn. :mad: Uiteraard heb ik die nacht geen slaap gehad.

Edit: alineas lolol.

11. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gebruik je zon magmerizer, electronizer enz. Ik heb ze nu aan magmar en electrabuzz gegeven, maar er gebuert vrij weinig.

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    werkt wanneer je ze trade

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik ze met iemand ruil dan evalueert ie automatisch? of moet ie ook nog een bepaalt level zijn? En dan kan ik em ook gewoon weer terug ruilen neem iik aan.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Level maakt niet uit. Als ze die items vasthouden dan evolueert hij, zoals dit ook bij een Graveler, Haunter, Scyther enz. gaat.

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ah flex, zit alle de hele tijd me Scyther en graveler te levelen. doh |:-

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een probleem met de 5e badge. Bij die water pokemons.

Ik heb als starter pokemon, chimchar gekozen.
    Die is inmiddels een Infernape van lvl 40. Maar daar heb ik dus niks aan :mad:

En de rest van mijn pokemon zijn allemaal onder lvl 20. Welke pokemons kan ik het beste gebruiken?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lekker getraind :p. Probeer een elektrische te vinden :p.

18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom, jongens en meisjes, is het slim om niet alleen je starter te trainen. :D

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb die stomme Turtwig, ik train hem ook niet..
    Heb gewoon zo'n Starly gevangen, die is nu een Staravia van lvl 30 ofzo. Turtwiggie is lvl 14. :p

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    turtwig is ook echt een kut pokemon, vind ze trouwens alle 3 niet geweldig. chimchar dan nog de leukste maar ze liggen ver onder het niveau van de andere 6 begin pokemon.

Deel Deze Pagina