nope max-ethers kan je zowiezo niet kopen die vind je, maar heb je ook geen berries meer die pp verhogen?
pokémon ruled.. en wedstrijden verliezen is echt verschrikkelijk kut.. je raakt de helft van je geld kwijt! aargh!
Is dat nu wel? Dat miste ik namelijk in de voorgaande delen. (ik heb Blue, Yellow, Silver, Gold, Crystal. Grote fan toendertijds) Helaas heb ik geen GBA..
ik speel pokemon omdat ik het leuk vind om rond te lopen etc.. niet om Pokemons te vangen .. maar dat biedt pokemon Ruby je ook wel.>!!
ik vind het beide leuk, om rond te lopen en pokemons te vangen, maar anywayz dit gaat behoorlijk off topic, dus gaan we maar weer on-topic..
pokemons?? POKEMONS!?!? *sigh* het meervoud van pokemon is gewoon pokemon.. zonder S.. 1 pokemon, 2 pokemon, 100 pokemon 1 pikachu, 2 pikachu, 100 pikachu 1 squirtle, 2 squirtle, 100 squirtle.. etc..
pokemon staat voor pocket monster dus meervoud in het nederlands lijkt mij pocket monsters?? mjah jij zou ook gelijk kunnen hebben..
OK tijd voor een vraagje: K ben nu bij die RUSTURF TUNNEL ... Hij is daar geblokkeerd door 2 stenen, weet iemand hoe ik verder kom? K heb denk ik een Pokemon nodig die de 2 stene kan breken ...
Aan zo'n antwoord heb ik natuurlijk niks ... *edit Laat maar, ben er al achter, je moet gewoon met die ouwe mee zeilen *edit nr2 Maar je komt toch weer op hetzelfde punt uit, weet niemand hoe ik verder kom?
ik weet het heel zeker.. in de tekenfilmserie hebben ze het nooit over pokemons of pikachus.. en de afkorting van Pocket MonsterS is ook nog steeds pokemon.. dus..
als je met die ouwe meezeilt kan je naar dewford en dan naar slateport, in dewford moet je een pakketje aan STEVEN (in de grot) brengen en in slateport een pakketje aan CAPT STERN. Als je dit hebt gedaan ga je in slateport naar het noorden om andere opdrachten te voltooien.