Pokemon staat voor Pocket Monsters, 5 Pocket Monsters zijn 5 Pokemon ... Er stond Pikachu's omdat dit geen meervoud is, maar bezittelijk.. Pikachu his goodbye..
Maar als je die aflevering ziet hoor je echter een x Pikachu's van meervoud, ik download direct nog de epi en gah extra goed luisteren.
pikachu's is iets heel anders dan pikachus.. en dat het in 1 aflevering voorkomt en in de andere NOOIT zegt nog steeds niks natuurlijk..
K*T Groudon... Heb em nog steeds niet... QxX, jij hebt em met een ultra ball gevangen toch? Wat was zijn status? Hoeveel HP had ie over, was ie confused etc ?
Yes, heb Groudon gevangen met een Ultra Ball, eerst veel schade doen(tot ie ver in 't rood is) dan een Untra Ball gooien(kwam ie nog net uit), en de beurt daarna weer een Ultra Ball gooien en toen bleef ie er bij mij in
je kan hem makkelijk met een ultraball vangen, de enigste die een probleem word met een ultraball is RAYQUAZA, latios zou ook wel een probleem kunnen zijn omdat hij de heletijd wegvlucht, maar een pokemon met meanlook lukt het wel..
Groundon --> ver in rood --> gooi ultra --> gooi indien niet gevangen nog een ultra --> gooi enveuteel NOG een ultra bal.. Of je moet een EON-Ticket hebben*)
Groundon heb ik 10 ultraballen aan versleten en Kyogre 7.. EON-ticket heb ik binnenkort van iemand uit amerika, maar nu nog de e-reader..
Ik snap het al meervoud van bv Pokémon bestaat ook niet. Bv dit zinnetje "Daar zijn veel pokémon" je kan dus niet zeggen "Daar zijn veel pokémons" Heb ik het nou goed of niet.
je kan em van mij kopen EON-ticket dan dan heb je em morgen E-card reader heb ik ookwel alleendie verkoop ik niet 10 aan groundon? w00t dat is echt mega veel.. gooi jij missschien ook ultra-ballen bij een trainer gevecht?
euuh nee, hij was nog een beetje geel (balkje) maar als ik een aanval zou doen zou hij dood zijn, dus bleef ik maar achter elkaar ballen gooinen en toen zat hij er in.. em EON-ticket kopen? kunnen we niet een dealtje sluiten ofzo? ik leen hem eventjes en dan stuur ik hem terug??..
aha, nja dat is ook tacktiek, want idd na ** ballen verzwakt de pkmn, ja zeg maar, als je je E-Card reader hebt, hoewel ik wel binnenkort ze verstuur(verkoop)
ja eigenlijk was het nog beter om een timerball te hebben, want de catch rate van die verhoogt naarmate het gevecht langer voortduurt..
bij mij had ie nog de halve rooie balk, bij de 1e Ultra Ball kwam ie er nog net op 't laats uit(na 3e shake) en de 2e ball daarn ableef ie erin