Alletwee erg goed de gs, ik vindt persoonlijk deel 2 leuker er zijn meer puzzels, en grafisch mmmmmmmmmmmmm
Ik koop em meteen met een coole SP.. Maar idd jammer dat de oudere pokémon er niet in zitten, ik had gehoopt dat je via een link kunt ruilen met gasten die pokémon blauw/silver/gold hebben, zodat je die oudere pokémon toch kunt bemachtigen....
Een aantal pokémon kun je alleen in Ruby vangen, en een aantal alleen in Zapphire, zoals de 2 legends die je in de 2 verschillende games kunt vangen ...
ik heb het spel van internet een geodude en machop en marill ben ik al tegen gekomen aan oude pokemon maar het zijn vooral nieuwe pokemon die je tegen komt en de 2 tegen 2 gefechten zijn echt cool
Ja ze zeggen van wel. Ik krijg hem morgen binnen (hoop ik). Ik zal wel ff me mening uiten. Ik heb hem wel al gespeeld op een emu maar ben toen gelijk gestopt omdat ik hem zeker wel wreedjes vond hem dus orgineel moest hebben. En die pokemon game zit dat grafisch wel een beetje goed in elkaar. Want wat ik gezien heb was niet echt om een gat in de lucht te springen. Maarja bij Nintendo gaat alles om de gameplay (lukt ze nog ook). Is het niet zo dat die pokemon games echt te simpel zijn en dat alleen kindjes het spelen op het schoolplein. Of zit er ook een zekere moeilijkheidsgraad in.
umm, ik moet de laatste badge nog, maar snap er niks van, gelukkig nheb ik een een of ander amerikaans blad gekocht en kan ik daar info uit haolen. overgens denk weet ik nog niet of ik Golden sun ga kopen, ik vind die E-cards (veel) leuker
O beter. Je kan ze toch niet allebei tegelijk spelen dus.... Mijn adres is: Chupacabra abalblablbalbalbstraat 1 3498 ZA Nieuwegein bvd
Pokemon Ruby is voor m'n broertje, die's eind van de maand jarig. En Pokemon Sapphire gaat vandaag terug naar Intertoys, ik vind d'r echt geen ene ruk aan. :{
Waarom neemt iedereen de Ruby versie Is dit tactisch overwogen of vinden jullie Groundon er gewoon cooler uitzien. Ik ga hem ook kopen maar weet nog niet welke versie. een paar tips kunnen geen kwaad denk ik.
weet ik veel, ik heb ook pokemon Red, dus leek me wel toepasselijk , anyway ruby is zelfde als Saphire alleen andere poikemon dus maakt niet echt veel uit laatste badge lukt me niet , morgen officiele release pokemon!!
Wij hebben hem sinds vandaag verkocht, we hebben er al tientallen verkocht, Wat een hype die kids van tegenwoordig zijn echt pokemon ziek