1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pokemon Ruby/Sapphire

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ajax, 18 jul 2003.

  1. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo kids :mad:

    Pokémon Rulez..
     
  2. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Wat dacht je van Internet? Pokémon Colloseum krijgt een soort 'Steal Clan' waarin je kan meedoen om de ontbrekende pokémon te stelen oid. Er zijn er iig 100 uitgehaadl en de nummer volgorde is ook overhoop gehaald. (nr. 25 is dus niet langer meer Pikachu).

    Verder heb ik Ruby vandaag gehaald en het valt bar tegen, dit is prcies Rood/Blauw/Geel/Goud/Zilver/Kristal maar dan met een extra likje verf en paar extra geluidjes. Slechtste sequel ooit? Denk het wel, er is gewoon te weinig veradnerd. That said blijft het concept nog wel leuk natuurlijk, maar Nintendo mag flink op z'n lazer krijgen voor zo'n belabberd deel.
     
  3. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Ik wou eerst Sapphire nemen, maar daaar schij je bij een team te komen wat water-pokémon promoot. En als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het water-pokémon. Verder kies je uiteraard voor Groudon of Kyogre (lees vuur of water).
     
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb me toch maar bedacht. Ik koop hem niet. Dit omdat ik al zat games de afgelopen maand heb gekocht en die eerst maar eens moet gaan uitspelen. En met dit weer komt het er ook niet van dus laat ik pokemon ook maar ff liggen
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2

    umm, gedeeltelijk mee eens, ik heb 2 pokemon delen (nu dus :cool:.
    en ik heb bij Ruby slechts 1 pokemon die op level 51 zit, de rest zit op 27 of lager (dan heb ik ze gevangen op dat level_O_ :{ )

    het word idd steeds minder leuk, maar goed het verkoopt en daar gaat het om
     
  6. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    op één of andere manier blijft dit spel me boeien, de verbeteringen(gfx,extras,nieuwe pokémon,nieuwe gameboy) zijn voor mij voldoende om het spel 50 euro waard te vinden...
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    dat misschien wel, maar enkele onderdelen van de game vallen gewoon tegen.. Pokemon is gewoon een goede game (beide delen)
     
  8. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Gah Ruby halen, versachil is er in Ruby kom je team Magma tegen en in Saphire Team Aqua, maarjah heb nou nog 2 delen van pkmn namelijk Yellow en Silver, Silver heb ik nou 2 jaar en speel ut nog(250 uur gespeeld ofzo)
    Maar je kan niet ruilen van bv. Silver naar Ruby, das wel klote maarjah, en jmmr dat Johto en Kanto er niet inzitten.

    /EDIT, de Rom.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow hier hebben we met een echte kenner te maken ;)
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Een beetje minder internet-taal mag ook wel... :{
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    das wel erg offtopic hé...:|

    anyway, als het goed is heb ik hem zaterdag al :)
     
  12. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de games van pkmn een beetje;)

    ik denk dat ik gewoon w8 op weer een vervolg net zoals bij Red en Blue toen er Yellow uitkwam en net zoals bij Silver en Gold Crystal uit kwam, en die vervolg op r/s komt er ook. ;)

    /EDIT, de Rom.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  13. Ajax

    Ajax Guest

    Kyogre
    ------

    He earned his own section, beware. This is a Sapphire Exclusive Pokemon, it
    isn't in Ruby. The stat total comes out to 670, only 10 less than that of
    Mewtwo, Ho-oh, and Lugia (who rank up at 680 obviously). The characterisitic it
    has with the moveset it can learn make it very, very lethal. First, it carries
    an auto Rain Dance ability, and being a Water Type, it gets a HUGE bonus to
    it's already massive special attack (Base stat - 150). Next up, its special
    defense and HP. A high special defense (Base stat - 140) , with over 400 HP
    makes it really hard to take down. The calculations have been done before
    already, and putting it like this: It can OHKO/THKO almost anything it targets.
    There are a few Pokemon that can beat it... but sadly, most are not in the game
    by normal means. However, here are a few that are in this game, depending on
    the moveset they carry. In other words, you won't see Zapdos, Quagsire, or any
    of the other 184 Pokemon you can't catch by normal means on this list. Also,
    Critical Hits aren't counted here either, as they tear through boosted stats.
    Credit to TRE ^_^

    Shedinja - If Kyogre does not carry the Ancient Power ability, Kyogre WILL
    LOSE. This guy's immune to anything that isn't its type weakness, very, very
    useful indeed. However, with 1 HP, it's a risk to put in a team. Still, being a
    Bug/Ghost makes it rather useful. ^_^

    Raichu - Yes you heard me. Raichu. It actually does stand a very slim chance of
    winning... slim, but it is at least something.

    Pikachu - Yup. Pikachu. If Light Ball exists in this game that is. If Light
    Ball isn't in this game, then scratch him out. He actually does stand a chance
    of winning, the base speed is the same for both, at 90. So there is a 50/50
    shot of him going first... if he does, he just might win.

    Regice
    -Curse
    -Explosion
    >>Fira berry(When held, 1/8 HP recovers when HP is below half) **English name
    shall soon be found of Berry**

    Gimick: Curse, then Explode. Takes out Kyogre in 1 hit. With almost 500 special
    Defense and 350+HP, Kyogre can only beat it with two hits of Spout while at
    almost full HP.

    Problems: One shot deal. If Kyogre switches to dodge the Explosion, Regice is
    wasted. (All credit given to TRE)

    Alakazam
    -Trick
    >>Prejudice Band

    Gimick: Use Trick to stick the Prejudice Band on Kyogre. Kyogre is now
    permenently screwed. It loses to ability to heal and powerup. It is forced to
    stick with one of its attacks. Also switching will not fix this. (All credit
    given to TRE)

    bron www.cheatcc.com


    speciale pokemon in sapphire
    misschien ga ik toch sapphire kopen

    alleen staat er niet in of je em kan vangen
     
  14. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan um vangen.
     
  15. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alle posts lees neem ik mijn conclusie dat ze dus slechter zijn geworden, Die pokémongames worden met de tijd slechter:mad:
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga naar IGN , en lees de review....

    Je zult van mening veranderen ...
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    nja ze blijven wel leuk, maar het word minder als je vorige delen al hebt gespeelt.
     
  18. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    fantastisch.. ik heb silver nooit fatsoenlijk gespeeld (ik had een halfvertaalde crack op de kop weten te tikken voor 55 gulden, 4 maanden voordat hij in europa uitkwam.. ik kon der niet mee ruilen, pkmn namen klopten niet altijd..) dus ik was wel weer toe aan een pkmn avontuur..

    heerlijk, een feest van herkenning..
     
  19. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pokemon sappiher op de pc en mijn broertje heeft ruby op zijn gba maar ik vind het wel geinig hoor (het is teminsten een rpg)
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    lkun je trouwens berry blenden zonder te linken?
     

Deel Deze Pagina