ik heb zelf mudkip gekozen , maar dat was meer perongeluk.. later bleek dat deze erg goed te zijn (midkip word swampert)
ik ook mudkip heb beide versies gekocht had ze uit australie en al een maand voor de release. (1 voor mijn vriendin + een extra gba sp)
ik had em uit Amerika, ook iets van 4 weken eerder.. ik ben wel blij.. alleen nu kan ik niet linken met PAL-gasten
Bij die fossil maniac gast, die zo'n tunnel in z'n huis heeft, volgens mij krijg je van degene in dat huis Dig Ik nam als startpokemon btw Torchic
ff een vraagje: ik heb net Groundon laten ontsnappen zeg maar, ik sta nu buiten, en het beeld word door de zon ofzow gek. weet iemand waar je dan naar toe moet? maak je bericht zo: **spoiler** ofzow
ikke al 64 keer.. ben vooral mijn RAYQUAZA's aan het trainen heb er op dit moment 3 (ruilen ja, geen cheats..)
dus jij bent echt een pokemon fan/freak ik denk dat ik maar pokemon sapphire ga verkopen is vet saai als je bijna alles al hebt
ja idd vond ik ook, gooide het ook na een week in de hoek, maar nu had ik als doel gesteld om ze allemaal te geen vangen..en dat wil ik wel ff volbrengen..
Pkmn games vind ik nooit saai woreden als ik alles al heb gehaald ofzo gah ik altidj veel van me pkmns trainen er valt altijd nog wel wat te doen, ik had bij me 1ste game(yellow) meer als 400 uur gespeeld