Same. Ik kon dat schattige koppie niet weerstaan. En die kleine boef heeft twee blaadjes als een strikje geniaal! Al met al moet ik zeggen dat ik van elke starter wel onder de indruk ben. Popplio die uiteindelijk evolueert in een sport zeemeermin/zeehond combo. Orgineel maar de typing water/fairy is zeker niet slecht. Litten met fire en dark typing kan ook interessant zijn. Sent from my iPhone using Tapatalk
Toch vond ik Grass/Ghost het tofste . Kijk vaak wat de laatste evolutie is, die van Popplio is mij wat te vrouwelijk. En Incineroar vind ik niet echt tof, terwijl Litten wel echt heel cool is imo. Wie heeft er Sun btw? Ik heb Moon, kunnen we misschien version exclusives traden . Friendcode: 1951 - 2258 - 5377
Gasten je wilt toch gewoon een FUCKING STAANDE DANSENDE ZWARTRODE KAT MET ZIEKE VUISTEN fok die andere starters.
In game name: Nawa Friend code: 0662-7289-5779 Deel die van jou ook even . Heb een Kadabra die ik wel wil evolven Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik jou ook . Als meer mensen willen traden of battlen, laat je friendcode achter . Zo'n achterlijk systeem..
Top ik zag het net inderdaad. Wil even melden dat het trade systeem vernieuwd is en dit is een grote stap achteruit vergeleken met het simpele PSS systeem uit XY/ORAS. In SuMo moet je dus jezelf eerst in het "festival plaza" laden, verbinden met het internet en dan hopen dat je mattie daar is. Wtf Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik kan je wel even helpen met die kadabra. Vanavond is goed dan doen we een PM om de tijd af te spreken. Had mijn kadabra in de GTS gepropt dus die is a getrade Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik word echt tering hard gerekt door de 4e totem Pokémon . Hele tijd synthesis, voordat ik hem kan finishen. EDIT: Verslagen door 2 X Defense en 1 X Special Attack te gebruiken..
Hahaha die klojo is misselijk. Hij had een castform met sunny day opgeroepen en kon de hele tijd 1 turn solar beam achtige aanvallen doen. Met pijn en moeite heb ik die gast genakt. Ben nu bijna klaar met het 3e eiland en mn team is begin lvl40. Moet zeggen dat die gevechten best pittig zijn. Ben benieuwd hoe de league zal zijn. Mn team bestaan nu uit Dedicueye grass/ghost Snorlax normal Alolan golem rock/electric Salazzle fire/poison Hier komt nog bij Garchomp dragon/ground @bulletproof010 Alolan ninetales ice/fairy Sent from my iPhone using Tapatalk
Sws kill. Ben nu op het laatste eiland met de story missies bezig. Mn team is lvl55 ongeveer. Voor nu is spelen met exp share gedoogd maar als ik uiteindelijk m'n echte team ga breeden en EV trainen etc dan zet ik het wel uit. @BulletProof ik heb weer een paar "leuke" vriendjes voor je gevonden van het kaliber garchomp heheheh Sent from my iPhone using Tapatalk