1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Pokemon Sun & Pokemon Moon

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 26 feb 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Denk dat ik die dubbele ook maar laat voor wat het is. Enkel genoeg halen zodat ik uiteindelijk van elke versie er eentje heb. Dat ruilen lukt me echt niet,... heb enkel dat "Wonder Trade" gebruikt en daar komt niks uit. Heb ondertussen wel een vrouwtje Salandit en ook al ge-evolved (ging van zelf bij lvl3:cool:.

    Chain-gebeuren:
    De Pokemon tegenover je haal je neer tot 1 health met bijvoorbeeld "False Swipe". Vervolgens gebruik je een "Adreline Orb". Hierdoor wordt je tegenstander erg nerveus en roept hij na elke beurt om help. Je maakt de nieuwe Pokemon snel af en dan roept die weer om hulp, etc, etc. Hoe langer de "chain" duurt des te meer kans op een evolve of een shinny Pokemon. Zo heb ik dus bij elkaar een 3 uur gezeten voor de Magikarp. Voordeel bij de Magikarp is wel dat ze niks kunnen uithalen tegen je, dus is een kwestie van geduld en ondertussen gewoon iets anders doen.
     
    heuft vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vind de games de kutste Pokemon games tot nu toe. Shit staat volgende maand op Marktplaats.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    oooh,... das niet best. Is mijn eerste Pokemon game en vermaak me echt prima. Kun je aangeven waarin de andere beter zijn?? Wellicht dat ik die dan hierna alsnog probeer.


    Oh ja:
    Heb een Pikashunium Z gevonden..... echt de reden om Pikachu niet te laten evolven. Echt super leuke Z-move.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Het verhaal is kut. Gaat helemaal nergens over. De overload aan characters, stuk voor stuk totaal niet interessant (Get in the bag Nebby! Wat een kakwijf. Elke keer als ik die mongolen weer zie staan denk ik van..faaak. Ga weg).

    Die Z-moves, tsja leuk..maar beetje gay.

    Nieuwe Pokemon designs vallen zwaar tegen, echt goede zijn maar op 1 hand te tellen (serieus die Ultra beasts..Alolan forms ook om te janken).

    De wereld is enorm leeg. Shoppie hier met standaard shit wat je kan kopen zoals in elke andere Pokemon game, shoppie daar. Ik loop vaak genoeg in gebieden en dan denk ik dat er iets is, is er gewoon niks. Het nodigt totaal niet uit om er eens in terug te komen. Het is kaal. Kutste region by far. De nieuwe twists voor HM's zijn oke, maar nou ook niet echt waarvan je denkt zo zeg dit is vet.

    Team Skull. Serieus, ik wil hier geen woorden aan vuil maken. Dertien in een dozijn gasten, nog meer retarted als altijd. En die theme is echt vreselijk. Ah yeah, Team Skull, yeah oh yeah, team Skuuuaall..

    [​IMG]

    De trials. Voer gewoon weer gyms in aub. Dit gaat helemaal nergens over. Het zijn gewoon exact gyms, maar dan in een ander jasje. En nog kanslozer ook. Gewoon 3 Pokemon defeaten klaar. Dan heb ik nog liever een trainer voor m'n neus. 1 trial ging over die Elektrische Pokemon, kan me het ff niet zo goed meer herinneren. Ging helemaal nergens over. Het licht was uit en bzzt daar was weer een Pokemon. Zelfde met die Ghost trial.

    En dan hebben de meeste reviews het erover dat deze games vernieuwend zijn...lool.

    Ik heb ook echt gewoon 0 positieve punten over deze game. Alles is echt cringe as fuck.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is idd duidelijke taal. Iig blij dat ik dan niet beter weet. :)
    Wellicht hierna toch maar eens een vorige serie proberen.

    Moet zeggen dat ik me enkel irriteer aan Hau. Wat een over actief kereltje.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik heb elke game gespeeld behalve Black en White 2. X&Y vond ik ook al tegenvallers. Probeer ORAS eens, maar die vond ik vooral goed vanwege de nostalgie.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die dit nog speelt? Heb hem van de week even gehaald om hem te spelen voor de nieuwe versie uit komt. Leuke game wel.

    Zou iemand me even kunnen helpen met het evolven van mijn kadabra? Dus even heen en weer traden?
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb hem van de zomer gekocht, wil je wel even helpen alleen ligt de game nu bij mn vriendin thuis en die zie ik komende week niet. Dus als je even geduld hebt ;p
     
    Robbdie vindt dit leuk.
  9. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! Tegen die tijd wil ik waarschijnlijk ook wel een graveler en een haunter laten evolven:). Leuke game!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina