1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Poker Club

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 7 sep 2020.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Pokeren voor nepgeld slaat echt helemaal nergens op. Maak gewoon een account op PokerStars ofzo en ga dan echt pokeren.
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Sommige mensen willen dat niet, en lijkt me niet verstandig dat er cash wordt gebruikt op een console binnen kinder handbereik. Sommige willen gewoon met fake money een plezierige avond.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Daar kan ik mij iets bij voorstellen maar dit kan ook gewoon op Pokerstars of een van de duizenden gratis apps op je telefoon. Tenzij dit spel F2P kan ik mij niet voorstellen dat er echt veel zijn die dit gaan spelen
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hoezo heb je echt geld nodig om een potje te pokeren? Persoonlijk blijf ik daar ver van weg. Vriend van mij pokert wel om geld met vrienden, maar dat gaat dan weer om minieme bedragen, dus tja, ook niet echt een schokkend verschil. Maar ik zou een game als deze niet eens proberen als het om echt geld gaat (voor dat geld koop ik dan liever weer andere games).

    Maar ik snap de connectie met poker en geld niet helemaal. Waarom is dat vreemd als dat hier niet om echt geld gespeeld kan worden, maar iedere andere game, zoals schaken, of whatever, spelen we toch ook gewoon om het plezier van het spelen, ipv om geld?
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als het niet om echt geld gaat en er dus geen financiƫle consequenties aan zitten doen te meeste spelers maar wat (altijd all-in gaan bijv.) ipv proberen serieus te spelen. Wordt er dus voor mensen die het serieus proberen er niet leuker op
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ze zullen toch wel met een soort systeem komen dat je nav je resultaten bij spelers van een gelijkwaarrdig niveau komt? Bij iedere game heb je wel spelers die maar iets doen, maar meestal na verloop van tijd filtert zichzelf dat wel weg. Lijkt me ook niet dat gamers die de hele tijd 'all in' gaan (en vervolgens verliezen) heel lang bij deze game blijven hangen. Misschien wel hoor, geen idee, maar goed, wellicht kun je ook gewoon dmv vriendenlijsten zelf clubjes maken en alleen spelen met mensen die het even serieus nemen.

    En als je voor geld wilt spelen, zijn er natuurlijk genoeg alternatieven.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is pokeren sowieso niet iets uit 2012?

    Omdat pokeren niet echt een bijzonder leuk kaartspel is ofzo. Sterker nog, er zit geen spelmechanisme in. Iedereen krijgt een kaart en vervolgens komen er 5 kaarten op tafel. Je kunt helemaal niks doen, geen pionnetje zetten, geen keuzes maken. In een potje pokeren doe je in feite helemaal niets itt schaken. Enige wat je doet is proberen te achterhalen of je de beste hand hebt. Dat is natuurlijk vrij saai.

    Het geld aspect maakt het populair, zonder geld is er gewoon geen reet aan.
     
    Yi-Long en Garrett vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Beter Toep Club
     
    Reckuuza, Garrett en Tyrant vinden dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Strippoker Club amirite
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Geen idee, ik ken alleen Big 2 ... :D
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Mijn inziens is dat dan ook de enige vorm van poker die leuk is zonder geld haha
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Release 19/11
     

Deel Deze Pagina