Politie Vernietigd mijn brommer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door J_Star, 25 mei 2004.

  1. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey leuk half jaar geleden was mijn brommer en die van een vriend uit onze tuin gejat schade van ongeveer 2000 euro na ja ik aangifte doen.
    Eerste plaats kreeg ik van ftbo niks omdat hij in de tuin stond ook leuk.
    Nu was hij 3 weken geleden door de politie gevonden en vroegen ze of ik kwam kijken ik heel blij erheen gaan.
    kom aan kon zo aantal kenmerken noemen. Vroeg ze op het einde en denk je dat deze van jou is ja grote kans van wel zeiden laurens en ik (getuige meenemen)
    Zij ok dan neem ik even contact op met die agent.
    Komt ze even later terug nou ze zal binnekort contact opnemen en dan hoor je later wel meer van ze.
    ok 1 week later bel ik van hoe staat het er nu voor
    heel aardig wil dat mens mij niet doorverbinde met die agent. Ik dus boos.
    nu bel ik vandaag weer kreeg een aardige agent helpt me netjes en zei dat ze nacht dienst had en een bericht aan haar gaf dat ze mij terug moest bellen.
    Nu beld ze dus vanavond op om heel leuk nieuws te vertellen.
    Ja in de computer stond dat jij hem niet herkend had dus hij is nu vernietigd.
    o leuk dacht ik dus
    zei weer ja je kan een brief schrijven.
    Dit slaat dus echt nergens op omdat ik helemaal niet gezegt heb dat hij niet van mij was.
    Leuk he politie die even een brommer van 400 euro laat vernietigen door een communicatie fout.(scooter van mijn vriend is nog niet gevonden).
    Ik denk ik deel even lekker hoe aardig de politie is.
     
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet wat je met deze thread wil bereiken eigenlijk. Wil je nu dat we allemaal de politie gaan bashen ofzo? :confused: Het is lullig voor je, maar zulke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren. Zet het in je dagboek..
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Krijg je geen vergoeding ofzo?
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    naaiactie. ga er vanuit dat jij ook wel eens een communicatiefout heb met dit soort ingewikkelde posts. gebruik ff komma's ofzo...
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Echt kut man. Jij heb gewoon gelijk indeze zaak hoop dat je hem wint ;)
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Komt me verdacht voor uit die film....zegt Dude Where's My Car je iets? :D

    Ricckkkkkkk :+
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    De politie is je beste vriend zien we maar weer...
     
  8. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit soort verhalen wel vaker gehoord, maar het lijkt mij dat je het wel vergoed moet krijgen toch?
     
  9. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoop ik toch voor hem :{.
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    klaag ze aan:)
     
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Toen ik de titel las dacht ik dat er minstens 3 agenten met een honkbalknuppel bij betrokken waren:+ .Maar je kan er beter van maken, door fout van politie heb ik nu geen scooter meer, maar wel erg lullig voor je ja, hopelijk krijg je een vergoeding.
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk niet dat je dat kunt doen, want je hebt nooit gezegd/laten zien/bewezen dat het wel echt jou scooter is.
    En dan wil jij geld van ze terug krijgen?
    Of had je wel gezegd dat het jou scooter was (ik snap al je vage zinnen niet :9), wat ik eruit begrijp is dat zij wat kenmerken van een scooter hebben genoemd die zij gevonden hebben en die aan jou genoemd hebben. Daarna wouden ze dan een afspraak ofzo maken dat je de scooter kon bekijken.
    Maar in ieder geval denk ik dat je hier sowieso aan het korste eind trekt.
     
  13. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vriend van mij had ongeveer hezelfde. Z'n brommer werd ingenomen bij een rollerbankcontrole. Niet omdat ie te hard liep maar omdat z'n serienummer aan de verkeerde kant van het stuur zat volgens oom agent. Ze dachten dus dat ie gejat was en namen de brommer mee. Hij kon geeneens gejat zijn want hij was nieuw gekocht bij een fietsenmaker door zijn broer, hij had het bonnetje zelfs nog. Mja advocaat erbij enzo, zaak ook gewonnen. Dus hij blij dat ie z'n brommer terugkrijgt blijkt hij al vernietigt te zijn..
     
  14. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Omg, heeft hij wel een vergoeding gekregen??
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er herrie over gaan maken. Maar wat ik ook niet begrijp: als die brommer niet van jouw is, is die toch van iemand anders lijkt mij ? Dus waarom vernietigen ze em, als hij volgens hun 'gezegt' zou hebben dat ie niet van hem is ? ik zou er een zaak over beginnen ofzo, want ik vind dit zeker niet kunnen hoor, wat ze ook voor beroep doen. maja succes, en laat ff weten wat er nu gaat gebeuren !
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    aan de politie heb je echt helemaal geen moer. ze delen bonnen uit, dat heb ik gemerkt. Mijn fietsie was gejat, ik pak gvd de dader en alles op (je had ze bang moeten zien staan toen ik ze betrapte :p) die fiets hadden ze bijna voor de volle 100% al gesloopt. Ik dus alles geregeld met de cops....nog steeds geen bericht (sinds begin februari) en als je belt verbinden ze je door met een of andere rechtsgebouw, die je doorverbind met halt die je weer doorverbind met de plaatselijke politie en dan is de cirkel weer rond. AMBTENAREN ZIJN LAFFE HOM*'S :9 ...ik blijf erbij. |:-
     
  17. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    :mad: vieze kut politie ik haat ze ook en zij haten brommers ........ merk ik klootzakke ff ruitje intikkke bij het bureau of bij zo'n wout thuis! :mad:
    Echt kut voor je man :{
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn papa is ook ambetenaar en hij is geen homo en ook niet laf :mad: en hij haat de politie ook :+ dus ff oppasse he mafkees :cool:
     
  19. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik het goed begrijp heb jij een getuige die kan bevestigen dat je gezegd hebt dat de brommer van jou is. Ik hoop dat jij (of je ouders) een rechtsbijstandverzekering hebt (hebben), dan kan je er werk van maken. Maar wel balen dat het zo slordig gegaan is.

    Vreemd dat snelheidsovertredingen en parkeerbonnen wel altijd zonder fouten de weg naar je deurmat vinden...

    En een reactie op de post van SyKeS1:
    Haha, mijn vriendin werkt ook bij de overheid, is zij dan ook homo? |:- Wat heeft seksuele geaardheid met je werk te maken?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Al het niet normaal zonder schelden kan, gaat deze topic dicht...
     

Deel Deze Pagina