Nee ben geen reporter. Toen de heli over Zoetermeer vloef was het ongeveer 3/4 uur. Heb toen dus de foto gemaakt en naar Nu.nl opgesturut en naar andere nieuws sites.
Ik vind het eerlijk gezegd echt knap dat ze in deze tijd nog steeds kunnen ontsnappen uit de gevangenis. Vooral in NL waar beveiliging extra streng is.
*kuch* TBS'ers ontsnappen zowat dagelijks omdat we blijkbaar nog steeds denken dat we in onze knuffelmaatschappij een gevaarlijke pedo/moordenaar/noemmaarop zonder begeleiding een weekend naar huis kunnen sturen? Voorbeelden genoeg dat ze niet meer terugkomen of binnen een paar uur de fout in gaan. Wat mij betreft: grote muur om elke gevangenis en geen verlof. Tot op zekere hoogte net als in Amerika; paar mannetjes op de hoeken met een mooi geweer en gewoon het recht om te schieten als je rare dingen doet.
Hij is nog steeds niet gevonden, Wel grappig ik zag de heli ook toen ik op school zat, Vloog de heletijd rondjes maar wist nog niet waarom
XD hebben ze m nog steeds niet dan? dan issie waarschijnlijk allang weg ben het btw wel met MAX3400 eens TBS'ers ontsnappen zowat dagelijks omdat we blijkbaar nog steeds denken dat we in onze knuffelmaatschappij een gevaarlijke pedo/moordenaar/noemmaarop zonder begeleiding een weekend naar huis kunnen sturen? Voorbeelden genoeg dat ze niet meer terugkomen of binnen een paar uur de fout in gaan. Wat mij betreft: grote muur om elke gevangenis en geen verlof. Tot op zekere hoogte net als in Amerika; paar mannetjes op de hoeken met een mooi geweer en gewoon het recht om te schieten als je rare dingen doet.
vriend van me stond in het park daar jointje te smoke toen die man aan kwam rennen. Hij vroeg de weg naar centrum west (busstation), hun wisten niet dat hij ontsnapt was en wijzen hem de weg. Even later komt politie vraagt of ze hem gezein hebben. hun zo : ja hij is naar leyens gegaan. Is de hele andere kant op. _0-
denk niet dat dat gaat werken.... ook in amerika barsten de cellen uit hun voegen dus wat de afschrikbare werking betreft???? oud hollands vierendelen weer invoeren lijkt mij voor serieus tuig weer een mooie optie
Die Pedo's moeten ze gewoon castreren zonder verdoving dan piepen ze wel anders... Wat een raar volk is dat, ze weten toch dat dat niet werkt in de samenleving. Waarom gaan ze gewoon niet één keer hun leven proberen te verbeteren en niet zo f*cking idioot doen!