Politie zoekt ontsnapte gedetineerde in Zoetermeer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door karf, 17 apr 2007.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0

Dit gebeurde allemaal in mijn woonplaats.
    De foto die je ziet heb ik gemaakt vanuit mijn raam.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet alweer...hoe moeilijk is het om die gasten binnen te houden :emo:

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prison Break xD

4. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liever achter hen aan dan mij maar op mn dak zitten dat mn fietsrem niet helemaal optimaal isXD

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, zo doen die lui tenminste wat nuttigs :)

6. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je reporter voor Nu.nl? Waarom post je het dan bijna 8 uur nadat het gebeurd is?

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ben geen reporter.
    Toen de heli over Zoetermeer vloef was het ongeveer 3/4 uur.
    Heb toen dus de foto gemaakt en naar Nu.nl opgesturut en naar andere nieuws sites.

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    zijn ze al gevonden ?

9. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijk gezegd echt knap dat ze in deze tijd nog steeds kunnen ontsnappen uit de gevangenis. Vooral in NL waar beveiliging extra streng is. :)

10. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch*

TBS'ers ontsnappen zowat dagelijks omdat we blijkbaar nog steeds denken dat we in onze knuffelmaatschappij een gevaarlijke pedo/moordenaar/noemmaarop zonder begeleiding een weekend naar huis kunnen sturen? Voorbeelden genoeg dat ze niet meer terugkomen of binnen een paar uur de fout in gaan.

Wat mij betreft: grote muur om elke gevangenis en geen verlof. Tot op zekere hoogte net als in Amerika; paar mannetjes op de hoeken met een mooi geweer en gewoon het recht om te schieten als je rare dingen doet.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog steeds niet gevonden, Wel grappig ik zag de heli ook toen ik op school zat, Vloog de heletijd rondjes maar wist nog niet waarom

12. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vloog vandaag boven me huis ze dachten natuurlijk dat hij bij mij in de tuin zat ;)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ik ook, maar die sukkels hebben me gewoon niet gezien :cool:

14. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XD hebben ze m nog steeds niet dan? dan issie waarschijnlijk allang weg;) ben het btw wel met MAX3400 eens:p
    TBS'ers ontsnappen zowat dagelijks omdat we blijkbaar nog steeds denken dat we in onze knuffelmaatschappij een gevaarlijke pedo/moordenaar/noemmaarop zonder begeleiding een weekend naar huis kunnen sturen? Voorbeelden genoeg dat ze niet meer terugkomen of binnen een paar uur de fout in gaan.

Wat mij betreft: grote muur om elke gevangenis en geen verlof. Tot op zekere hoogte net als in Amerika; paar mannetjes op de hoeken met een mooi geweer en gewoon het recht om te schieten als je rare dingen doet.

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    vriend van me stond in het park daar jointje te smoke toen die man aan kwam rennen. Hij vroeg de weg naar centrum west (busstation), hun wisten niet dat hij ontsnapt was en wijzen hem de weg. Even later komt politie vraagt of ze hem gezein hebben. hun zo : ja hij is naar leyens gegaan. Is de hele andere kant op. _0-

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    denk niet dat dat gaat werken....

ook in amerika barsten de cellen uit hun voegen dus wat de afschrikbare werking betreft????

oud hollands vierendelen weer invoeren lijkt mij voor serieus tuig weer een mooie optie :)

17. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Die Pedo's moeten ze gewoon castreren zonder verdoving dan piepen ze wel anders...

Wat een raar volk is dat, ze weten toch dat dat niet werkt in de samenleving. Waarom gaan ze gewoon niet één keer hun leven proberen te verbeteren en niet zo f*cking idioot doen!

Deel Deze Pagina