Als je ff op die site kijkt zie je dat ze alleen nog maar PSX en PS2 spullen aanbied..... Hier kunnen ze een goed de intresse meten van xbox gamers...... Ze verkopen overigens alleen accesoires van 3rd party.... maar er worden ook andere merken genoemd.....
Zoals ik in die andere post ook al zei: SPAM, SPAM, SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMERDIESPAM *zingt een liedje*
Stel je niet zo aan man, kind :r Ik mag toch wel gewoon jullie mening vragen? Ja, inderdaad, dat gebruik ik ja. Dat mag toch? Ik dwing je toch niet? Je HOEFT niet te antwoorden! Bah... :r
ps2 is denk wel relaxt, gc zijn tot nu toe slechte spellen, dreamcast heb ik nog nooit op gespeeld dus kan ik niet oordelen, maar eigenlijk is dit mijn top 3 consoles: 1. xbox 2. xbox 3. xbox hahahhaa
Ik hou van allemaal Alleen Sony (Playstation dus ) heeft mij nooit echt kunnen bekoren als console .... Spellen zitten wel goed .... maaruh ps zint me gewoon niet ... De spellen zijn goed ... Het is gewoon de console zelf denk'k .... 'T zit dieper ..... mzzl Munch and Abe
Het valt een beetje op 2 treads die gebruikt worden voor je winkel....als je wilt weten wat goed verkocht wordt zijn daar genoeg opiniepeiling bureaus voor. Ga dan niet zitten spammen in dit forum.