14 mrt 2002, 2 dagen voor de EU launch (love the bartsmit ) [edit] 12 maart bedoel ik dus]:- ]:- ]:- [/edit]
In April dit jaar, dus toch alweer een half jaar geleden . Ik kocht hem toen voor 333 als ik er twee spellen bij kocht, en ik kreeg een maand later m'n reward pack ook nog es . mooie tijden waren dat...
vandaag samen met mn vriend hij wou harry potter (ik wou Snow Board Game grr maarja ) Jet Set Radio zat er al met Sega GT En ik wacht no gsteeds op Project Ego!! o ja 260 euro volgens mij
24 april dit jaar.. Hij was toen al €299,-- en ik was nog net op tijd om ook een rewardpakket te scoren..
weekje na de release met 4 controllers Halo en DOA3 eerste dag meteen 7 uur achter elkaar ge-Halo-co-oped
Paar weekjes voor de releasedatum, de 14e had ik em dus. Nu ben ik inmiddels een kast vol xbox verder.
10 april in Den Haag bij de Gameshop voor 369,- Meteen maar ff Halo en een extra controller gekocht. De dag daarna THPS 3 en DOA 3.... en toen was ik bijna blut.
20 augustus toen ik terug was van vakantie en met die actie dat als je een spel erbij kocht je een ander spel er gratis bij kreeg.
Op 6 mei 2002, om ongeveer 18:15 uur. Voor 289 Eurootjes. Ik stond bij MediaMarkt Arena op de roltrap toen op de TV's de nieuwslezer meldde dat Pim was vermoord. Dat vergeet ik dus nooit meer.
Half april ongeveer voor E 459,- met nog een spel twv 65 euro, een dvd kit van 50 euro en een Adv SCART van 30 euro. En nu kost het allemaal peanuts.... Grrrrr......
14 maart 2002.. Samen met DOA3 en Wreckless.. Heheh.. Ik was toen nog van mening dat een FPS (Halo in dit geval) never ever kewl zou kunnen op een console.. Hoe bedoel je naief? Eitherway, Halo heb ik pas met mijn rewardpack gekregen.. En ik speel het nog steeds.. Heb het uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden except Legendary welke ik nu mee bezig ben..
5 mei 2002 + extra controller + RSC!!!!! Voor +/- 400 EURO!!! Maar geen rewardpack, maar vind het wel weer tijd voor een rewardpack aangezien alles nu wel heel cheap aan 't worden is!!!