25 april 2002 de laatste dag dat je hem kon kopen en een rewardpack erbij kreeg..... heb wel 299 betaald natuurlijk hmmz had toen tony hawk en max payne gekocht volgens mij.... ja toen vond ik halo nog nep..... had die demo gespeeld en die zuigt een beetje.... heheh... maar ja... halo heb ik toch voor 30 euro nieuw aan kunnen schaffen
dank zij het sega pack heeft een vriend van mij (waar ik echt van dacht dat ie nooit een xbox zou kopen?) er een besteld bij wehkamp!!! dus ik denk dat we binnenkort een link kabel aanschafffen?
Op 9 november heb ik de xbox gekocht in combinatie met de sega pack. ik heb hiervoor mijn ps2 verkocht en ik heb er geen seconde spijt van.
15 oktober om precies te zijn maar ik heb er geen spijt van, zeker niet als je ziet dat splinter cell binnen 2 weken binnenkomt.
OP 14 MAART HAALDE IK DE XBOX EN HALO IN HUIS NA MIJN SNES, PSone, GB CLASSIC, GBC, GBA en Gamecube ging er een nieuwe wereld voor mij open. SINDSDIEN......
Daarna: PROJECT GOTHAM, DOA3, WRECKLESS, ODDWORLD:MO, AZURIK, GENMA ONIMUSHA, NHL HITZ 2002, TS2, THPS3, CHAMPIONSHIP MANAGER.
yup zelfde hier, bij de makro heb de hele herfstvakantie zitten gamen tot ik nix meer zag =/ kwam er eigenlijk later pas achter dat de xbox gereleased werd hier, en moest toen nog ff voor een hoop geld zorgen, dus t duurde wat langer hmm te gekke datum!!!!! hehe
Mei had nog effe wat bij verdient voor een extra controller en kocht ik mijn xbox..zat 2 maanden ervoor al op dit forum