1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Poll's nogsteeds niet?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eagle_1, 3 jul 2003.

1. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Naja dan laat je hem open... wat je wil joh :p
    heb ik geen last van hoor....
    maar ik was gewoon klaar :)
    bedoel der nix mee hoor

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee dat kan niet, dat kan alleen in x-bazar. Ik zie totaal geen reden om deze te sluiten, hij blijft dan ook lekker open.

Polls kunnen gebruikt worden om naast een discussie te gebruiken, om meer duidelijkheid in bepaalde zaken te geven. Een poll kan ook aanleiding geven tot discussie. Een losstaande poll heeft imo totaal geen inhoud. There is no strength in numbers.
    Oftewel: polls zijn in sommige gevallen nuttig. Er is echter gebleken dat sommige members daar niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan, daarom hebben we besloten dat alleen mods en admins polls kunnen maken. Bij hen kun je dan ook terecht als je graag een poll wil zien.

3. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    okey eerlijk is eerlijk... heb net een aantal reacties gezien... en ik begrijp jullie keuze wel...
    helaas is het zo :confused:

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Misschien zou de mogelijkheid voor het openen van een poll iets moeten zijn wat je moet verdienen.. Beetje zoals de green mile of *star member* Als je het al moet verdienen zorg je er ook wel voor dat je het niet kwijtraak door lukraak domme polls te verzinnen.

5. mischa

mischa Guest

dat is een goed idee!

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mja, dat is allemaal leuk en aardig.. Maar als mensen zo staan te springen om polls dan stuur je toch ff een PM'tje .. Zo gepiept, en je krijgt misschien wel een poll :)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    allemaal leuk en aardig, maar niet bij te houden.... dan moeten wij handmatig voor elke elke member gaan instellen of zij pollrecht verdiend hebben ja of nee.... onbegonnen werk.

Net wat Dioga zegt: stuur een mod of admin een pm, en zij zorgen wel voor een poll. En trouwens, ik heb nog nooit een request voor een poll gehad, dus kennelijk staan mensen er toch niet zo om te springen :confused:

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    lol. ja egh.. ik hoef niet zo nodig een poll ;)
    Weet overigens niet hoeveel poll aanvragen jullie binnen krijgen maar mijn idee heb natuurlijk alleen maar zin als dat regelmatig gebeurt en op die manier misschien jullie wat werk uit handen haalt..

edit.. hehe idd handmatig bijhouden is geen doen .. k.. scratch that idea :)

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nog nooit poll-requests binnen gehad :eek:

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij heb ik een keer bij jou een "wie heeft de slechtste avatar" poll aangevraagd. :D

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    grinnik.. misschien moet je een poll openen of mensen de mogelijk het tot het openen van een poll willen :+

Maar als jullie nooit een aanvraag binnen hebben gehad zie ik het nut er idd niet van in om die mogelijkheid aan members te geven.. Anders krijg je alleen maar een lading nutteloze polls alleen maar omdat het kan..

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht dat dat een geintje was :+

Die poll is er geweest !

1e poll: Wie stem voor dat iedereen polls kan aanmaken
    -- Uitslag: Meeste stemmem voor :+

2e poll: Wie vind dat iedereen het poll recht mag behouden
    -- Uitslag: Meerendeel was nu ineens tegen :+

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Serieus.. ? hm heb ik dan vast gemist :)
    tja laatste poll geld .. :) einde discussie.. lol..

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar je gaf behoorlijk serieus antwoord :+

16. Peter OtH

Leuk Bevonden: