[PoP]Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 24 jan 2004.

1. Kamaya

Kamaya Painter

Leuk Bevonden:
    0
    hee gast,

is het nog gelukt om deze vijand te verslaan? Ik zit ook nog steeds vast op 14 %. Hij blijft maar blokken, wat doe ik verkeerd?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat stukje waarbij de princes met bijl en boog staat/stond te schieten en je van het balkon afspringt om je te begeven in een flink gevecht? Daar had ik ook moeite mee. De hele tijd kwamen ze terug en het leek wel eindeloos te duren. Steeds weglopen (achteruitrollen bijv.) en zo nu en dan een enemy doodmaken (over hem heen springen en hem van achter neerteken), vervolgens je dolk in hem steken en weer even weglopen. Nadat je dit een aantal keer hebt gedaan komen ze niet meer terug en ben je voorbij het gevecht.

3. Kamaya

Kamaya Painter

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff over dat stuk op 14%

Na alle wachters te hebben gekilled, blijft er nog een over. Je vader. Ik krijg deze gast niet afgemaakt. Wat ik ook doe, hij blijft alles blokken.
    Vault de hele tijd over hem heen, maar zodra ik sla, blokt hij alweer.
    Ik zie geen resultaat. Hoe lang moet ik op deze gast blijven inslaan. Want als ik op deze manier verder moet, dan ben ik over 2 weken nog bezig.

Wie helpt mij, ik wil namelijk verder in het spel.

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het, het is al vaker gesteld deze vraag. Maar dat van wall to wall jumpen, dat is echt zo irritant. Ik kom er echt niet langs, bij 2% al niet. Heeft niemand er een goede tip voor, want het lukt mij hoogstens twee keer en dan gaat het mis.

5. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven oefenen......8)

Deel Deze Pagina