ff snel een vraag: ben ik de enige die als je een eerder gespeeld chapter laad, het wel eens is dat in het begin van het filmpje of level even wat POP-UP(textures die even wat later verschijnen) te zien is??? daarna is alles goed, of heefd het mischien te maken (als je gewoon het verhaal volgt, van begin tot eind, zonde skippen van filmpjes) dat de 360 de levels, continu laad, en omdat je ergens halverwege begint, hij nog ff moet laden? dit doet hij ook soms met het laden van een muliplayer live-game. Ik heb dit op 2 verschillende consoles geprobeerd, een van 20-10-05(gerepareerde console) en een van 27-6-06, hij deed het op allebei, dus het kan normaal zijn. graag ff een reactie
ja, en dat is niet gek of raar. Moet je nou persee hiervoor een topic aanmaken terwijl er 100den (ughe ughe) topics van GoW zijn, en dan ook nog in het verkeerde deel van het forum?
Het ligt gelukkig niet aan je Xbox 360's! Iedereen heeft het wel eens gezien denk ik. Waarschijnlijk heeft het te maken met het lezen vanaf de DVD of HDD. Niets om je zorgen om te maken in ieder geval! Maar deze thread staat in het verkeerde forumdeel. Dit is voor Xbox 360 Algemeen/Hardware, en hij hoort thuis in het Xbox 360 Games forum. Daarnaast had je een korte vraag zoals deze net zo makkelijk in de 'Algemene Gears of War' thread kunnen stellen. Deze gaat dan ook op slot.