1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[pop-ups]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tronky, 26 mei 2004.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    heb je al geprobeerd in veilige modus spybot te draaien?
     
  2. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik anders Crazy Browser. Deze browser zorgt evoor dat je geen pop ups meer te zien krijgt. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij willen de laatste tijd ook regelmatig pop ups komen maar mijn firewall houdt die progjes tegen doormiddel van een melding.
    Kan niet vinden wat het precies is.
    Was eerst alleen op mijn pc, nu zelfs ook soms op de laptop.
    Echt irri en dat ze die bedrijven maar flink d**dn**ken. Dat lucht op :p
     
  4. DarkRyugo

    DarkRyugo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een werkbalk ergens van die ik maar nie wegkrijg... hij volgt alles wak doe en zorgt ervoor dat die irritante popups binnenkomen via die werkbalk... ik krijg em maar niet weg echt zo fokking irritant...
     
  5. DarkRyugo

    DarkRyugo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    had 'de google toolbar geinstalleerd en deze irri tweede toolbar is meegekomen... googletoolbar start nooit meer automatisch op en deze altijd... (cash intra ofzoiets... klere ding in ieder geval) dankzij die toolbar krijg ik zwaar vaak pop-ups binnen en werkt de google toolbar niet.... helluuuuhp
     
  6. DarkRyugo

    DarkRyugo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmm die toolbar a.k.a "my search bar" tis dezelfde toolbar verek... staat er 2 keer op o_O hijs fijn... heeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!!

    edit: sry edit deed het ff nie ofzo... maar nu wel... sry voor de vele posts... maar tzijn wel dingen die ik anders in edit had gezegd dus nie removen plz :D


    en oh ja.... HELLUUUUUUUUHP _0/ _0/ :'-( _0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ;)
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Die msn bar helpt echt niet.
    Het zijn hardnekkige popups die ofwel tevoorschijn komen als ik een tweede internet venster opendoe , of als ik mijn vensters afsluit.
    Telkens dezelfde...
    Ik zal es die googlebar downloaden dan...zucht....
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    de laatste oplossing is uiteraard formatteren en windows opnieuw erop zetten maar dit had je zelf ook al wel bedacht neem ik aan?
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Download een browser ala MyIE2 die hoef je nooit geheel af te sluiten waardoor je ook nooit meer die popups zou moeten krijgen. Je hebt al het andere al geprobeerd dus ik denk dat als niks helpt je beter even windows opnieuw erop kunt zetten.
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Pft formatteren voor pop-ups...:)
    Dat lijkt mij ietsje teveel werk.
    Ik heb wel zo'n drive image die je gewoon kan loaden(genomen na format) maar dan moet ik terug al mijn muziek, filmpjes..erop zetten.
    Ik denk als die msn bar niet helpt, de google bar ook niet zal helpen.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Pft ik zat es zonder internet en ik start IE op en zelfs DAN kwam er pop ups!!!
    Natuurlijk zag ik nx maar er kwamen gewoon pop ups...
    Ad aware gedaan, bij software vind ik nx verdachts, tijdelijke bestanden verwijderd, cookies, geschiedenis, noem maar op!
    pop up blockers gedownload maar nx wil baten...
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer Spy Sweeper.

    Werkte bij mij geweldig.
    Vind veel meer dan Spybot S&D en Ad-Aware.
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    :mad::mad::mad::mad:GODVERDOMME:mad::mad::mad::mad:
    Ik deed hiervoor een scan met ad-aware, ik gebruik nu dit programma van graveheart & er worden toch nog wat spyware enzo gevonden.
    Ik denk: de pop ups zijn weg, maar ze blijven!!!
    Met niets zijn die weg te krijgen:mad:

    (toch bedankt voor de link:))
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Run AntiVir XP ook even.
    Je weet maar nooit wat er gevonden word.

    Ik neem aan dat je ook al je software lijst hebt nagekeken?
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ad-aware wordt niet minder, je moet hem alleen is updaten, boven start staat check voor updates probeer die knop is. Want die is er niet voor niks...
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al software lijst meermaals nagetrokken en ben nu bezig met dat programma van graveart.
    Zal vanavond ook wel eens ad-aware updaten.
    Zit nu in examens & heb niet zoveel tijd.
     
  18. Casperge

    Casperge Guest

    Google toolbar,werkt gewoon goed.Je kan ook een proberen je cookies map te legen.Er zat bij mij namelijk een of ander raar bestandje in en nadat ik het heb weggehaald heb ik geen last meer.
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En nu ben ik ook geinfecteert ofzo.
    check dit:

    plaatje 1
    [​IMG]

    Plaatje 2
    [​IMG]

    plaatje 1: je ziet daar zo'n balkje. dit balkje krijg je simpel weg door op het rode kruisje te drukken maar start je een nieuwe browser dan is ie erweer.
    heb al ad-ware gebruikt maar hij gaat niet weg.

    plaatje 2: dat is het probleem. mijn startpagina is (i.v.m eventuele spam ?? gemaakt) http://www.xxxx.nl maar als ik mijn computer uitzet en s;morgens ofzo weer aanzet daar is mijn startpagina ineens:http://mysearchnow.com/passthrough/index.html?http://www.??????????.nl/

    *edit* ik ben nu naar www.mysearchnow.com gegaan en daar unstal software gedownt. maar ik denk dat ik morgen NOG meer shit en troep op me pc heb staan...
    hoe de hell kom ik daarvanaf?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Enigste manier is formateren...
    Valt mij op dat de laatste tijd zoiets steeds vaker voorkomt. Echt irritant.

    Ik krijg ook erg vaak een melding van firewall dat een vaag programmaatje iets met reclame wil verzenden, maar dat hou ik tegen. Toch is het irritant.

    Je kan tegenwoordig niets meer op internet doen... voordat je het weet heb je weer spy / rare software op je comp staan...

    Het grote voordeel van Apple is dat je hievan geen last hebt.
    Ben dus echt van plan om komende zomer een Apple weer te gaan kopen... of ik doe puur alleen een nieuwe PC systeem kast... moet nog kijken.
     

Deel Deze Pagina