1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet er nog een keer verslaan??? vaag?!? ik vind het aleen een beetje saai dat die mannetjes ninjas nu pas naar een kwartier dood gaan en dan zit je dus de hele tijd ( A-x-x) en dat word dan weer saai

2. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik eye of the storm (R+ kort tikje op L) en doe daarna met je boekje in de hand combo's gegarandeerde lol of ram als een malloot op XYXYXY ook leuk :D overigens als je zon zwarte ninja chick/guy alleenstaand tegenkomt moet je op Y+B drukken en daarna de hele tijd BBBB of YYY dan wurg je hem _O_

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    wat is eye of the storm ook alweer (schaam schaam) en moet je daar voor bij een muur staan

4. Braineraser

Braineraser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu echt in shit HELP

Ikz it vast in de level dat je net de EMPIRE verslagen hebt, ik sta in een hal met een graftombe, WAAR MOET IK HEEN, WAT MOET IK DOEN?????

thanks!!

Brain _O_

5. Braineraser

Leuk Bevonden:
    0
    in je menu kun je alle moves zien en bestuderen

6. Braineraser

Leuk Bevonden:
    0
    is er echt niemand die....................

Mij kan helpen, ik wil graag het spel uitspelen maar Ik zit vast in de level dat je net de EMPIRE verslagen hebt, ik sta in een hal met een graftombe, WAAR MOET IK HEEN, WAT MOET IK DOEN?????

je kan ook niet de gang in, want dan wordt je direct zonder dat je een kans hebt gepakt door daka (die freak met zijn lange armen)

HELP PLEASE!!!!!!!!! :confused:

Brain

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet toch die trap op en dan komt de dahaka achter je aan. Je moet gewoon net zolang vluchten totdat je door water gaat. Dan trek je iets naar beneden en dan gaat die graftombe omhoog. Dan ga je door de opening waar de dahaka eerst vandaan kwam. Je vlucht dan weer totdat je door water gaat, trek je weer iets naar beneden. Dan ga je weer door diezelfde opening, vlucht je weer voor de dahaka, neem je een andere afslag, dan ga je weer door water en trek je weer iets naar beneden. Dan is die graftombe heel hoog en dan klim je omhoog.

Zo wat een verhaal, ik hoop dat je dit bedoeld.

8. Braineraser

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de moeite, maar als je die gang in gaat, krijg je geen tijd om te vluchten, die daka pakt me meteen?

maar ik ga het nog maar eens proberen dan......

mzzl
    BRain

9. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nogal raar probleem... vanochtend speelde ik t nog ff en had net die graftombe omhoog gehaald (dus 3x voor de dahaka vluchten) maar toen kwam ik bij een raar foutje: als ik bij die graftombe omhoog wilde klimmen klom ik dus omhoog en toen ik op de bovenste tree stond (van die dingen die uitsteken), maar de bovenste tree zat vast aan een onzichtbare muur die ongeveer de helft van de prince zn lengte uitstak van het plateau waar het graf/tombe. Dus ik kon met geen mogelijkheid daarop komen.

Ik heb het nog maar 1x geprobeerd dus het kan zijn dat het een eenmalige fout is maar tog vind ik het heel raar.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit nu in A THRONE AND A MASK en heb nu net het scorpion zwaar dan ff hindernissjes over en nu sta ik in een kamer met 2 pilaren een blok dat als je erop gaat staan er een deur open gaat en tegenover aan de andere kant van de kamer staat en trap met bovenaan een draaidig en als je eraan draait dan gaan er deuren open en dan komen er van die vage gasjes en dan versla je die maar ik kom voor geen mogelijkheid van dat blok dat de deur open maakt door de deur want hij si hoogstens een halve seconde open please help ?!?

11. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    die kamer waar die executioners uit komen, staat een soort van ijzeren kist, die moet je op de switch zetten....

12. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast waar de princeeen zwaard krijgt van de prinses en dat hij naar de torens moet
    ik loop alleen maar rondjes en weet echt niet welke kant ik op moet.
    ik ben al zover dat hij het zwaard in dat ding moet steken zodat er rotsen omhoog komen en verder kom ik niet .
    hoe kom ik in de torens ik heb echt geen idee
    ik ben al zo verdat ik bij de tijdpoort ben ,aar die knoppen lichten niet op hoe moet ik verder
    bedankt

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ben je nu in die hal met 4 pilaren dan moet je met die draaistok in het midden net zolang draaien totdat je een deur ziet(gebeurt vanzelf) en dan door de deur en klaar is cheeta

14. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in de rechter deur gezien richting de fontein maar kom hier ook niet verder want de grond verdwijnt onder mijn voeten

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: probeer de slowmotion :cool:

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in second change heb net die grote vogel verslagen en nu moet ik langs zon draaiende balk die op de grond blijft liggen maar ik heb steeds net te weinig health om eronderdoor te komen iemand tips

17. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ietsje preciezer zijn ? dan kan ik je helpen

18. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    JE moet dan echt een millimeter voor die balk gaan staan, daar kan je tegen een heel klein stukje uitseking van de muur een wallrun doen, en dan er over heen jumpen, is moeilijk maar moet lukken.

19. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in de tuin en heb het water laten lopen toen ben ik naar boven gegaan om de knoppen te laten branden terug beneden weet ik niet wat ik moet doen

kan iemand mij dat zeggen

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ben je er al klaar met water laten lopen. dan moet je gewoon de deur in gaan waar je er ook inkwam . en thnx kilik sal het proberen

Deel Deze Pagina