1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in THE PATH OF THE SAND WHRAIT en dan ben ik nu weer in dat stuk dat je aan het begin het moest laten overstromen ofzo.. en ik heb al dat filmpje gehad dat je the EMPRESS ziet commanderen tgen die zwarte chick die je al had verslagen en nou moet ik the throon room zien te vinden. ik heb al een stukje gelopen en zit nu dus in dat stukje die je moest laten overstromen aant begin en ik weet dus niet waar ik heen moet

2. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in waters and gardens helemaal bovenaan staat een fonteintje waar ik niet verder kan met een soort deur .
    Ben ik iets vergeten ?
    hoe moet ik verder.

bedankt

3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ thabomb

niet zo heel moeilijk ga in het eerste stuk van waters and gardens (dus als je al van die grote hal met de draaiende rots afkomt. werk je je helemaal naar boven tot je op dat soort balkon staat aan de ene kant links van je zijn nog 2 andere balkonnetjes waar je naartoe kunt in het midden kun je naar de overkant door middel van een touw en rechts kun je ook naar de andere kant doormiddel van een touw. Pak het midden en loop naar de overkant werk je weg naar beneden tot je bij de time portal bent loop de time portal in werk je weer naar boven en........

@ cheetah kun je iets duidelijker zijn ?

4. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    met de ladder omhoog misschien? staat bij de ingang.....
    Misschien voortaan is beter zoeken...

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n idee heb ik ook wel eens :D :9

6. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me helemaal naar boven gewerkt in waters en garden daar staat een fonteintje tot ik niet verder kkon nu zit ik vast en weet niet welke kant ik uit moet ik kan niet naar boven, niet naar links en niet naar rechts

7. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de deur niet vinden in waters and garden om verder te gaan

8. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    OmG, de ladder omhoog, wallrunnen helemaal aan de rechter kant, dan op linker platform springen, dan linkse muur wallrunnen alfzetten, dan kom je op zoon zwaaiding bij een deur.

9. cheeta

cheeta killerdog

Leuk Bevonden:
    0
    daar was ik al geweest daar ben ik naar beneden gegaan en de andere kant omhoog om zo omhoog te klimmen na een scene kwam ik in water maiden uit en daarna in waters garden uit en hier zit ik vast.

wie kan mij verder helpen

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    @ thabomb

niet zo heel moeilijk ga in het eerste stuk van waters and gardens (dus als je al van die grote hal met de draaiende rots afkomt. werk je je helemaal naar boven tot je op dat soort balkon staat aan de ene kant links van je zijn nog 2 andere balkonnetjes waar je naartoe kunt in het midden kun je naar de overkant door middel van een touw en rechts kun je ook naar de andere kant doormiddel van een touw. Pak het midden en loop naar de overkant werk je weg naar beneden tot je bij de time portal bent loop de time portal in werk je weer naar boven en........

ik ben nooit in een grote hal met draaiende steen geweest, kijk ik ben dus nu een sand whrait en ik moet the troon room vinden ben dan over die paadjes die je moet activeren en met slomo eroverheen moet en dan kom je uiteindelijk uit bij ik zou mijn god niet weten hoe dat heet met 2 pilaren aan iedere kant 1 en 4 grote en 3 kleine soort water afvoer en die sijn verdeel over een soort van 2 plateaus en in het middeen sit een draai ding, en je kan er ook af via 2 paadje op elk plateau 1 en dan konm je bij een poord waar je niet verder kan. dus nu heb ik waar je die schakelaar moet omzetten om het water te activeren omhoog gegaan en life upgrade gehaald en ik heb alles al geprobeerd maar ik snpa jiou tips niet egt

11. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Je legt het zo onduidelijk uit at ik het ook niet weet... heb je de switches al goed gezet ?

12. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Als je sandwraith bent moet je weer terug naar wathet and gardens, die ladder omhoog en als je bovenaan bent naar rechts wallrunnen de rest wijst zich vanzelf.

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De hele game is makkelijk, behalve die eerste en tweede empress. Ik rush de hele game door met 1 life upgrade, ik was er ook niet echt naar opzoek. Maar als ik bij de tweede empress aankom heb ik toch wel te weinig leven......das echt flink k*t :'-(

Ik weet inmiddels wel wat ik allemaal moet doen en ik wordt door de empress niet veel geraakt, maar die tornados zijn echt veelst te k*t. De eerste 3 tornados lukken nog wel met veel geluk maar als er later dan nog 3 komen heb ik zo weinig leven over dat ik de rest niet meer haal.

Iemand mssn nog extra tips?

14. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    ja ikke 8)
    Blijf altijd aan de rand van het plateau vechten, als ze een slow motion cast naar beneden hangen, ze valt je dan niet aan.
    ik heb haar afgeslacht zonder geraakt te worden dus het kan niet al te moeilijk zijn, hoewel ik de eerste keer dood ging (schaam me rot).
    Bij die tornados gewoon blijven rollen rollen en rollen.

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat doe ik ook gewoon als ze slowmotion doet aan de rand hangen :D dan kan je zelf ook nog slowmotion gebruiken. Ik zal dan maar ff proberen om te blijven rollen bij die tornados.

Bij mij ging het de tweede keer ook het best, ze had nog een best wel klein stukje van haar leven over. Maar toen verprutste ik het en nu lukt het niet meer

Ik heb gewoon alleen moeite met die empress geen idee waarom, vast geen geduld :)\

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    heb je persee een life upgrade nodig ik heb er namelijk geen 1 :confused:

17. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    raar dat je geen life upgrade bent tegen gekomen, ik had er geloof ik 9.

Tip Gryphon: gebruik maar geen slowmotion op haar, hang maar gewoon op de rand, als het dan echt gruwelijk mis gaat bij die tornados, wat haast niet kan als je gewoon veel rolt, dan kan je de tijd een stukkie terug draaien. Dus spaar je sandtanks op.
    als ze dan bijna geen leven meer heeft (minder dan een kwart) gebruik je je slowmotions.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was er niet eens op naar zoek, ik kwam er 1 tegen later in het spel.......kdacht oh zijn die er ook nog. Later ben ik er geen een meer tegen gekomen. Ik vind het dan wel goed van mezelf dat ik mssn het spel uitspeel met 1 life upgrade.....en zo moeilijk was het ook weer niet.

Ik speel m nog wel een keer op hard en dan ga ik alles vinden (artwork, zwaarden, lifeupgrades) en dan op het eind hak in die dahaka wel inelkaar. :cool:

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje. als je die sand wrait bent op een gegeven moment kom je in een stuk waar het heel mistig is en dan valt de dahaka in een ravijn is ie dan voorgoed dood of moet je hem alsnog verslaan. en kan je van de empress (2e x) winnen zonder life upgrade

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 2 verschillende eindes. 1 je moet tegen de empress vechten. 2 je moet tegen de dahaka vechten, je moet dan een speciaal zwaard hebben en alles vinden ofzoiets.

Het is opzich wel mogelijk zonder life upgrade haar te verslaan, ik versla haar steeds bijna met 1 life upgrade. Ik probeer het alleen steeds 1 of 2 keer en dan ga ik weer met GTA aan de slag. Dus een beetje oefenen en de taktieken weten dan moet het wel lukken na een tijdje.

Als je alle negen life upgrade hebt is het toch wel heel erg makkelijk, voor ons is het dan toch nog een uitdaging :D , mssn heb jij er minder moeite mee.

Deel Deze Pagina