Ik heb net Kailina in The TimePortal geduwd, maar nou kan ik niet verder. Ik kan zelf niet in the TimePortal en ook niet terug waar ik vandaan ben gekomen...is dit een bug of zo?
heb je de timeportal al wel geactiveerd (weet niet of dat daar moet, is al een tijdje geleden dat ik hem heb uitgespeeld)
het is altijd slim om verschillende saves te hebben da nhoef je niet gelijk overniew te beginnen ( 100e post *) )
Hey gasten, Ik heb een probleempje. Ik zit ergens vast bij de Water Maiden. Ik heb de linkertoren al uitgespeeld en zit nu in de rechtertoren. Ik heb dat hele parcours al afgelegd waarmee je 2 schakelaars in de kamer van de Water Maiden naar boven laat komen. Wanneer ik echter terugkom bij de Water Maiden kan ik de schakelaars nergens vinden. Weet iemand waar de schakelaars zijn? Of kan het zijn dat ik in de Garden iets vergeten ben?
OK, nu snap ik het: bij mij is er ook sprake van een bug, denk ik... Anyway: ik heb een vorig savepoint weer geactiveerd en zit nu bijna weer bij dat stuk waar ik vastzat... Maar nu komt het: ik heb een andere, wel heel erg bizarre bug gevonden... Als ik een van mijn allereerste savepoints activeer dan krijg ik niet de gewone Prince skin maar dan loop ik rond als dat donkere figuur dat je op het begin door het paleis ziet sluipen! (Niet de Dahaka...) EDIT: *leest topic even door*... OK... Ik ben dus niet de enige die met deze bug te maken heeft... Ligt het aan mij of zitten er best veel bugs in Warrior Within? Het blijft wel een vette game hoor...
@roberuis er zitten idd heel veel bugs in de game, het schijnt dat er vrijwel geen bugs in de ngc versie zitten. Ubisoft heeft al gezegd dat ze een patch gaan uitgeven voor de pc, maarjah daar kun je natuurlijk maar weinig op de xbox ik had overigens laatst een site waar alle tot nu toe geraporteerde bugs opstonden en hoe je ze kunt omzeilen maar die post ik morgen wel even(tenminste als jullie daar behoefte aanhebben ) want ik moet nu weg
Ik zit nu bij een probleem nadat ik het masker heb. Dus ik zet het maar in een spoiler. Spoiler Na ik het masker heb gepakt moet ik trug naar de throne room maar als ik die richting op ga kom ik bij de die centrale kamer (naam ff kwijt) waar je 2 kanten op kunt bij 'clockwork and gears'. Ik krijg dan een filmpje tussen de empress en die ene zwartgeklede vrouw en zodra eht filmpje afgelopen is weet ik niet meer waar ik heen moet want ik sta daar helemaal bovenaan. Moet ik dan helemaal trug of tog op een manier naar beneden, maar hoe?
Ik ben inmiddels buiten bij een soort tuin zeg maar. Waar van die kranen/fontijnen staan. Wat moet ik daar dan precies doen? Ik heb daar al een life upgrade gehaalt.