1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Welke ingang? :confused:

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je in die tuin waar je voor je een steen vrouw ziet ??/ dan moet je die tuin in gaan naar rechts kijken dan zie je een ladder omhoog gaan en dan crawmaster verslaan en dan wijst de weg zich weer vanzelf ;)

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    als je deze tuin bedoelde moets je gewoon ff deze thread doorzoeken en had je binnen 10 minuten weer verder kunnen gaan ;)

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt jammer dat je niet ergens kan saven en dan weer op die plaats terug bent waar je wilt :mad: sorry voor de offtopic.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou de game te simpel maken als je bijvoorbeeld een quick save hebt 8)

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar zelf 1 keer last van gehad toen kwam ik egt niet verder. Maar voor de rest is het nioet egt zon moeilijke game, je zit soms vast maar je vraagt hier hulp en 5 minuten later kan je weer verder. maar sinds een maand ofzo.. wordt deze thread amper nog gebruikt

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat alle mensen die het spel hebben gekocht hem zo ong wel uit hebben. Ik ben nou begonnen met de game mercenaries dus je zult me nu daar in de hulpthreads vinden ;)

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd zo, toen ie net uit was was het een ''hype'' en nu heeft iedereen hem uitgespeeld dus is dese thread zo goed als uitgestorven (ik moet wachten op salaris en dan ben ik ook te vinden op de MERCANIERS help thread ;))

9. Dutchforce

Dutchforce Hardcore XBW Trader

Leuk Bevonden:
    0
  10. ajaxbigdaddy

ajaxbigdaddy chrome hydrolics

Leuk Bevonden:
    0
    he peeps,

zoals jullie allemaal wel zullen weten is er bij PRINCE OF PERSIA WARRIOR WITHIN een alternatieve einde. Zoals jullie ook allemaal wel zullen weten moet je alle 9 life upgrades verzamelen om dit te krijgen
    Mijn probleem is nu dat ik 8 life upgrades heb maar (nu komt het) de negende niet kan vinden of beter gezegd niet kan bereiken want ik weet wel dat je die kan vinden in de ruimte voor waar je met Shadhee (k weet niet of je het zo schrijft) vecht. Maar ik weet niet hoe ik daar moet komen. Zouden jullie zo aardig willen zijn om me dat te vertellen? Ik sta nu in de throne hall, zou iemand me van daaruit kunnen navigeren naar de 9de en verlossende life upgrade?

alvast bedankt gangsters

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga het niet helemaal uittypen:) Maar ga ff naar www.gamefaqs.com Dan naar xbox, prince of persia: warrior within, faqs & guides, dan dan naar de faq / walktrough van Morph.. Onderin deze faq gaat hij nog ff in op alle life-upgrades, waar je ze kunt vinden, en wat je allemaal moet doen.

Succes ermit.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

een paar paginas terug heb ik ook een walktrough gemaakt van de life upgrades en ze staan IN DE GOEDE volgorde. dyus blader maar ff terug en dan kan je het opnemen tegen de DAHAKA;):)

13. Pythonissa

Pythonissa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Water Toren Help!!

Ik ben bij de 'Hanging Garden' en heb het water aangezet, maar wat moet ik nu doen? Ik heb al een walkthrough uitgeprint en daar wordt gezegd dat er 4 'levers' te voorschijn komen. Nou mooi niet dus! Wat heb ik fout gedaan? Moet ik nog iets doen om alsnog die 4 'levers' te voorschijn te laten komen of ben ik iets vergeten? Opnieuw doen heeft geen zin, want het water kan niet meer uitgezet worden. Hoe krijg ik die 'levers' te voorschijn? :confused:

14. Pythonissa

Pythonissa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraag. Ik krijg Life Upgrade (geloof ik) nr4 niet te pakken. Ik weet waar hij zit, maar ik kom niet beneden. Het is in de ruimte met die schuivende rotsblokken. Dan moet je in het hoekje wall to wall jumpen naar beneden. Ik hang, ik spring en terug en ik ga omhoog. Maar ik moet naar beneden. Hoe kom ik beneden?

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    dat is nr. 3
    mar goed je moet aan die schakelaar in het midden draaien net zolang totdat het pad waar je oploopt helemaal dicht is (ook dat pad naar de throne room) dan moet je naar de zijkant lopen en dan zie je ergens (volgens mij in het midden) een rotsblok nar beneden staan, dan moet je via daar de hele tijd via muur naar muur springen en dan kom je er. ( ik heb dit even uit mijn hoofd gezegd dus ik plak mijn engelse walkthroug er even bij) van een vorige post van me.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij The Second Tower, Sacrificial Altar (past). Ik ben helemaal naar boven geklauterd, daar zit een savegame. Dan sta je op een soort balkon in die ruimte en je kunt voor mijn gevoel alleen maar terug. Maar ik heb daar alleen maar gesaved. Volgens mij kan ik nergens naar beneden. Iemand een idee?

17. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    aan de rand gaan hangen en dan afzetten tegen een pilaar.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nog nét ff wat preciezer zijn :) Aan welke rand moet je gaan hangen en aan welke pilaar moet je je afzetten, moet je je afzetten als je hangt of als je naar die pilaar toespringt en waar moet je uitkomen.

Thnx voor je hulp, het irriteert echt als je niet weet waar je heen moet!

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kickje, ik heb hulp nodig :)

Ik ben niet ongeduldig :eek:

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet precies waar je bent, maar volgens mij staat recht tegen over je een pilaar. Daar moet je heeb springen.

Deel Deze Pagina