[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    het antw. zal vast wel ergens in deze thread staan dus al kijk je even rond ;) dan hoefde je niet zo lang te wachten.

2. houseman

houseman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu tegen de empress vechten, maar krijg haar niet verslagen. Iemand tips hoe ik haar kan verslaan. Moet ik blocken en als zij aanvalt een tegenaanval doen?

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    heeeel veeeel slomo's doen ;)

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    en in deze thread kijken.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd veel blokken ik heb haar zo gepakt. gewoon op haar aflopen en op A drukken maakt ie salto en tegelijktertijd druk je 2 keer op X (gewoon die standardmove dus) druk dan niet snel nog een keer op X maar rol gewoon snel weg terwijl je blockt wanneer ze klaar is met haar combo (pas op die geniepige grondzwieper op het laatst ;) Dan ren je naar haar toe en doe je nogmaals dat truukje van A + XX wanneer zij slowmotion gaat gebruiken moet jij ook je slowmotion gebruiken en dan komt de slowmotion in jou voordeel wanneer je dit hebt moet je gewoon als een gek op haar inhakken met X wanneer slomo voorbij is echter weer snel wegrollen zodat haar combo geen doel treft. Wanneer ze die verdomd irritante cyclones gaat gebruiken moet je proberen zo lang mogelijk op een plek te blijven staan en als er een richting jou komt snel wegrollen.

zo moet het ongeveer wel lukken denk :D

6. fallen angel

fallen angel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey

ik eb een vraagske, bij pop zittek vast bij de 8ste upgrade pedestaldinges
    could someone give some help please?
    alvast bedankt }:]

7. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    t'is goe, ik ebbet al gevonden *)
    nu juidt nog de negende zoeken, en dahaka, here i come :cool:

8. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand wat ik moet doen om achter dien trol in de mechanical tower te geraken? ik zit er nu voor de 2de keer en da platuea da bij den eerste keer omlaag was , is nu omhoog en wil maar ni naar benede kome. en ik MOET achter da maskerke kome eh.
    weet er iemand wat ik moet doen om achter dien trol te komen?(vo den 2de keer)?

thx :9

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    het pad volgen ;) je bent nu waarschijnlijk in die grote ruimte met tussen jou en die trol een gat. dan moet je eerst zon heel pad vinden (wat aangegeven word in het filmpje) en dan lukt het heeeel makkelijk;)

10. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    een pad? er is idd zo'n gat tussen , maar er is geen filmke( et is voor da masker eh)
    en ik kan geenenkele hendel omdraaien om da spellement naar beneden te krijgen:mad:

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    uhm... je moet als je door een deur komt naar rechts gaan tegen zon ''broken wall'' aan gaan staan en dan omkijken en wachten tot hij goot en als hij gooit dan ren je weg en dan is de deur open en DAN komt er een pad ;)

12. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dat pad volg(aan de zijkant eh, waar ge eerst aan iets moet trekken om iets omlaag te krijgen ) maaik ik -gewoon een cirkeltje en kom ik uiteindelijk weer aan mijn beginpunt uit:confused:

13. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, mar waar gij et op ebt is op de eerste keer, dat wanneer hij nog met die spikes gooit. daar bennek al voorbij, toe was da om de tweede tower te activeren. maar nu zittik daar terug moet ik naar de troonzaal voor het masker , en kanb ik het plateua niet omlaag krijgen. de heldels gaan niet en er is geen weg terug want ik kom uit de tombes.

14. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    kunt ge u een beetje situeren?:d

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude ik kan er geen draad aan vastknopen met die slechte spelling van je probeer eens fatsoenlijk nederlands te typen ;). anyways voor zover ik het begrijp moet je het sandwraith masker hebben. dan zit je verkeerd en moet je helemaal terug naar het stuk van waters and gardens daar moet je de eerste de beste timeportal pakken en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt. sorry voor de onduidelijke beschrijving zou het straks wel wat beter doen maar ik moet nu weg

16. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor mijn slechte spelling, maar anders duurt het zo lang:p maar ik moet idd het masker voor die sand wraith hebben. het enige probleem is, dat ik naar de troonzaal moet gaan, en er is gewoon geen andere uitweg dan achter die troll, want als ik dan op mijn stappen terugkeer, kom ik in een time portal uit waar ik naar de prestent mee kan gaan. en als ik dit dan ook doe, is dat pad rond die troll ook al volledig vernield.Ik weet eigelijk helemaal niet hoe ik daar terecht kom(ergens door een dahaka chase):)

17. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit volledig vast, betekend dit dan dat ik volledig opniew moet beginnen?

18. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee kun je nog terugkeren naar de centrall hall? zoja doe dat en ga dan naar die verdraaibare switch draai eraan tot de 1ste stenen links van je omhoogkomen. (het klinkt vaag maar dat is het eigenlijk niet) klim op die stenen en dan kom je in het stukje waters and gardens. als je links van je kijkt heb je daar een trapje (slecht zichtbaar even goed zoeken eigenlijk meteen bij de ingang) klim erop en ga helemaal naar boven via de andere trapjes. Nu heb je daar als het ware 3 ingangen eentje links met allemaal kleine balkonnetjes dan eentje in het midden met aan beide kanten touwen en eentje rechts met maar 1 touw. Anyways pak de middelste en volg het pad tot je bij een timeportal komt ga erin en volg je pad weer terug naar waters and gardens (dus gewoon hoe je gekomen bent) en dan...... (dat zie je zelf wel ;) )

19. fallen angel

Leuk Bevonden:
    0
    als ik naar de central hal wil terugkeren, dan moet ik acter die trol geraken, en dat lukt mij niet'zie hierboven) omdat het plateau niet omlaag geraakt:)ik zit eigelijk enorm vast

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds vast bij de Sacrifacial Altar, Past (The Second Tower). Ik ben bovenin die grote ruimte (via die stokken enzo omhoog geklauterd), dan kun je daar saven en dan sta je op een soort balkon. Dan lijkt het alsof er een brug zou moeten zijn tussen jou en de overkant, maar die is er dus niet... Wat moet ik doen, ik word echt gek...

Edit/ Zat ik ok Google te zoeken naar een walkthrough die ik snapte, kom ik bij m'n eigen post uit :cool: Maar bij al die walkthroughs snap ik niet waar ik moet zoeken... dus nog steeds hulp nodig O-)

Laatst bewerkt: 1 apr 2005

Deel Deze Pagina