1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. dikkedoei

dikkedoei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die andere toren heb ik al gedaan, maar zal er nog wel een keer in gaan. Misschien dat ik wat gemist heb...

2. dikkedoei

dikkedoei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ik ben er ondertussen ook uit :D

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor de 1ste keer die ravenman verslage maar nu moet ik op zo'n soort plateau springe maar da lukt niej egt wie kan me Helpe??

4. joon

joon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alle 9 life upgrades voor het alternative einde.. maar nu ben ik een sand wraith en ik zit dus gigantisch vast.. ik heb geen idee waar ik naartoe moet.. ik heb net kaileena en die meid in het zwart zien praten in de hal waar je ook dat zwaard hebt ingestoken om dat draaiding te unlocken .. kan iemand me helpen?

-----------------------

laat maar:)..
    ik probeer nu de dahaka te verslaan, iemand tips?

Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  5. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Niels2 hoe heb je die water and garden nou geflikt ????
    Vertel het me a.u.b. :'-( :'-(

IK heb aan een hendel getrokken en er kwamen wat draaipanelen bij de tuin maar ik kan ze niet meer vinden

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  6. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je op zo'n muur moet rennen en vastpakken daarna nog een keer en op die plateau springen. Daarna moet je volgens mij wall run doen en op een paal springen dan naar de volgende. En zo kom je voor de 2e keer bij die ravenvent. Zo denk ik dat het moet het is nog nie gelukt btw. ;) (heb t 1 keer geprobeerd)

Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  7. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ik zit ook vast in die focking tuin. als ik die middelste door open door die schakelaars goed te zetten ga je met een time portal naar andere tijd, alles ziet er groener uit, maar waar moet ik heen?

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet eens verder dan het begin.. bij de boot meot je zon vrouw vermoorden.. maar dat komt gewoon omdat ik een no0b sybod ben met Pop

9. liljizzle

liljizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je door de portal heen gaat en terugloopt naar de tuin (dus na die soort gang die je langsga) zie je links gelijk een blok... klim doorop... loop tegen de muur en spring... je komt nou op een smal soort stenen balk... opzich wijst het dan zichzelf wel uit..

Vond Pop wel vet maar het vechten is erg makkelijk!!

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu eindelijk verder na zoveel dagen. en ik moet nu zo'n bird-man verslaan. dus als ik hem een beetje gebeukt heb, transporteerd hij naar boven. en daar ben ik dus ook weer gekomen, maar dan transporteert hij WEER hoger naar boven.
    Maaaarrrrr... hoe kom ik daar boven. want ik heb nog NIKS gevondeen :confused:

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: help!!!!!!!!! ik kom niet verder met [pop:ww] ik ben nu in een grote kamer met 4 pilaren en waar je heen moet zit een groot gat in het pad en ik weet niet hoe ik verder moet

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: [pop: ww] iik kom niet verder. ben nu in een grote kamer met 4 pilaren in hjet midden en waar je heen moet zit een groot gat in het pad. kan iemand mij alsjeblieft helpen :confused:

13. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    je hoeft niet 2x te posten hoor..;) maja, kun je mss wat duidelijker zijn want ik weet niet waar je zit??:confused:

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja nu zit ik ook vast
    ik zit vast als je ergens op een knop moet drukken dan schuift er zon soort stijger dichter naar de buurt zodat je dan via de muur en die stijger omhoog kan springen.
    dan heb ik de tijd omgezet(ik leerde die hele snele aanval,dacht ik) maar ik weet niet hoe ik terug moet want dan ga ik een stuk terug spelen zeg maaar en dan kom ik bij die stijger weer en dan kan ik niet meer na beneden want dan ga ik dood

kan iemand helpen

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik weet al waar het is

16. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha finnaly ben ik langs de Bird-man :p.
    ik was daarna in een GROTE kamer met 4 palen .. waar ik eindelijk kon saven :)
    en toen ben ik via de palen naar een platform gesprongen.. toen wall walk gedaan en toen overgesprongen naar een balkon, en daar een mannetje vermoord.
    toen verder gelopen over de valkuilen gesprongen.. en toen gesaved op het einde.
    toen was ik weer verder gegaan :D (jahaa lukt wel is niet zo moeilijk :p) toen was ik in een NOG GROTERE KAMER gekomen waar ik helemaal tot de top moest komen :mad:. maar dat was ook gelukt. ja en nu zit ik op de top moet ik een deur openen, en daar ben ik nu mee bezig.

was eff me verhaal :)

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    hey REIKU als je in die kamer met die 4 palen zit en dan naar dat balkon moet gaan hoe kom je dan langs die valkuilen met al die zaagpalen ervoor ik kom er steeds maar langs eentje ( via walrun) maar die 2 lukt steeds niet. kan iemand mij helpen please

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je meot gewoon naar de rand rennen en dan precies op het randje gaan springen. en dan hang je bij de overkant, en dan moet je je zelf optrekken. en dat bij elke valkuil. en dan als je daar voorbij bent kom je vanzelf bij een save punt

/edit: probeer gewoon bij elke over te springen. en geen walrun. want je blijft haken bij de zijkanten

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  19. gangster778

gangster778 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie Helpt Mij Eruit? Het Gaat Om Prince Of Persia 1

ik wil graag prince of persia 2 kopen,maar ik d8 : ik moet eerst 1 gespeelt hebben,nu ben ik bij het 1e level opweg naar de dolk,bij het levensgrote standbeeld,hoe kom je tussen die twee muren omhoog? PLEASE HELP MIJ!
    :confused: :confused:

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf prince of persia 2, en prince of persia 1 NEVERRR gespeeld. als je prince of persia 2 speelt weet je vanzelf (door het verhaal in het begin) waar deel 1 over gaat. ik kan je jammer niet helpen dus.

Ik ben zelf met prince of persia 2.. net terug in de present. in een HELE GROTE KAMER. Als je daar binnen komt zie je zo'n klein flimpje van een GROTE bewaker die daar boven rondloopt en een muur kapot slaat.

(Ik zit niet vast, maar vind t leuk om te zeggen waar ik zit :) )
    Tha bomb, ben je al verder ??

Deel Deze Pagina