[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    eerst achter op zijn poten slaan dan op zijn rug springen in slomotion zijn kop eraf hakken en klaar

ik zit ook vast ben in zon grote kamer waar je van je chik het 2e wapen heb gekregen dan heb ik dat stokje omgedraaid naar boven geklommen een deur doorgegaan over eeen uitschuifbaar pad gegaan toen verder gezwaaid aan stokken enz... toen een gasje verslagen die werd zwart en toen zijn kop er af gehakt toen 4 ninjas (M) verslagen en 4 van die snelle messengooiende gassjes verslagen toen via takken en een touw omhoog gegaan daar een baar keer raven man verslagen. en dan moet je omhoog en dan sta je op een klein platvorm met voor je een omhoogstaande helft van een brug en een knop en dan druk je de knop in om de schakelaar om te zetten maar dan kan ik geen snelle manier vinden om naar beneden te springen en snel onder de poort doort te gaan slowmotion helpt ook niet please iemand tips !?!?!?!?

2. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst rechts van je naartoe springen daar hangt een switch ren tegen de muur op en druk op het laatste op A dan hang je aan de switch en gaat de brug naar beneden, spring weer terug en loop over de brug heen daar staat een kist duw die over de brug en op de oranje switch nu blijft de deur open. klim naar beneden en vervolg je weg.

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
  4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaahh daar zat ik ook vast tnx, kan ik eindelijk verder :)

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    OMG in 2 keer al? wow!
    heb nu denk wel 100 keer geprobeerd (geen geintje)
    maar als ze op mijn zwaard gaat leunen, wat kan ik dan doen want dan weet ik al dat ik verdoemd ben , als ze dat doet gaat er een heel stuk van me health af , is hier een truuk of knop voor waar ik zoveel pijn bij haar kan veroorzaken? dan zal het me heel misschien wel kunnen lukken..
    zo snel mogelijk antwoord graag want ik word gestoord

als zij naar die rode chik loop moet je haar in de rug slaan en dan met een agterwaartse salt oweer weg gaan dan komt sij naar jou toe en dan naar haar toe rennen en dan soort salto over haar heen met A en X dan weer weg gaan en dan wachten tot zij weer naar die rode chik gaat en dan weer in der rug slaan enzovoort enz............................

6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze zo gaat duwen moet je overigens gewoon als een malloot op X gaan drukken dan duw je haar weg en steek je daarna een zwaard in haar. En staat ze open voor een combo

7. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in ''water and garden'' en dan ben ik in het verleden en dan kom ik in een soort tuin en daar zegt hij:'' i'm at the good plase but in the rong time i need to get to the past to activate the second tower'' en dan maak ik een wallrun spring ik via drie bomen naar een soort platau ga daar naar binnen en verslaat 3 onzichtbare wijfen maak een wallrun naar boven en daar open ik de zoveelste artwork ga naar beneden en kom weer op dat plateau en dan weet ik niet waar ik heen moet please help me :'-( ..........o,ja en in dat filmpje sie je tegen over je ergens op een plateau ver van je vandaan die raven man :{

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  8. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf het plateau waar je een crowmaster ziet staan rechts wallrun maken, en dan van de muur afzetten op het volgende plateau......

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er al uit heb net weer de dahaka agter me aan gehad SCARY!!!!!!!!!

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die chase is redelijk simpel ben je er al uit ?

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ja allang, ik had m in 1 keer gehaald maar het is leuker als je de weg moet vinden met de DAHAKA agter je aan dan dat je gewoon een beetje rond mag wandelen

12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee die chases maken het juist spannend vind ik :D

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik. het is leuker om tijdens een chase de weg te vinden. ben nu bij THE EMPRESSSSSSS VET SCARY

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    toxito: ben jij daar ook al??

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al uitgespeeld ;)

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    o vet, ik was vet snel dood de eerste keer ik was ff wat drinken slokslokslok.. en opeens ist filmpje afgelopen en ze begint op me in te hakken. moet je eigenlijk ook nog de DAHAKA verslaan of komt dat in het volgende deel als het er k0mt (hoop,hoop,hoop)

17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ]] litle SPOILER i thnk [[

ik was bij een vriend en hij speelt dit ook, en hij moest tegen die ene rode vrouw vechten waar je laatst een wapen van kreeg. is dat dan de EMPRESS?

18. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep dat is ze idd ;)

19. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Dahaka gewoon verslagen in dit deel.....

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    o ok. maar hij is tog onverslaanbaar ?? hoe kan je hem dan verslaan

Deel Deze Pagina