1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon neergeslagen toen je hem kreeg als baas.

2. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat klop je hebt 2 verschillende eindes in de game, in de ene moet je de dahaka verslaan in de andere de empress

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  3. Fury

Fury Borg-Drone

Leuk Bevonden:
    0
    Edit:

Never mind, ben d'r al uit... :eek:

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  4. Braineraser

Braineraser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie o wie is dit gelukt!

prince of percia WOW

--------------------------------------------------------------------------------

Halo ik zit vast in de level clockworks / gears, kan mijn vraag nergens op deze site vinden, dus stel hem hier.

Als je de reus verslagen hebt, die stenen naar je gooit, gaat er een plateau omhoog en ik moet dan bij een radarwerk omhoog, maar hoe kan je het trapje bereiken die daar hangt , heb alles al geprobeert!

thanx!

5. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    je moet als je daar helemaal aan het eind bent (achter de reus aan de rechterkant een wallrun doen en afzetten dan kom je op zoon zwaaiding. dan ff klimmen en klouteren en dan ben je er.

ps. toxito, het is niet of dahaka of empress het is empress of dahaka en empress.

en Fury je bent nogal vaag ik weet niet wat je bedoelt....

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je later dan ook een moment, welk einde je wilt..?

7. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik niet gehad, kreeg ze gewoon allebij.

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst the EMPRESS verslaan en dan de DAHAKA je hebt geen keuze

9. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de dahaka niet moeten verslaan ik heb de empress verslagen daarna kreeg ik een filmpje dat de dahaka oprees hij pakte mij tijds amulet en ging er weer vandoor daarna kreeg ik een filmpje dat de prins naar huis ging en de hele stad verbrand was.

welke eind(es) hebben jullie dan gehad kilik en tha bomb ?

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  10. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    die van toxito hjeb ik ook gehad, maar ook een andere, dat je de dahaka bruut vermoord :p

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu pas bij the empress maar ik weet al wel dat er 2 eindes zijn (lees de achterkant van de hoes)

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de dahaka dan zelf verslaan of zie je het in het filmpje, en hoe kom je eigenlijk aan die verschillende eindes ?

edit: laat maar ik weet het al je moet alle de life upgrades en the water sword hebben overigens ik heb een site gevonden met pics van het 2de einde erop wel spoilers uiteraard

voor de geinteresseerden

http://digitaleuphoria.net/pop2ending/

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook bij de empress nadat je die deur hebt geopend, dat is toch niet het einde he....lijkt me niet.

Iemand nog tips voor de empress of time....ik zit al een tijdje te kloten.

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon slomotions doen en dan meppen

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    welke eind(es) hebben jullie dan gehad kilik en tha bomb ?

ik heb het einde dat als je the empress hebt verslagen een heeeel lang filmpje krijgt en dan moet je rennen voor de DAHAKA en verder ben ik nog niet.en in dat lange filmpje zie je hem helemaal weg kweinen. dan denkt hij dat alles tevergeefs was

16. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ gryphon

the empress is redelijk simpel als je het op je gemak doet je moet gewoon over haar heen springen en dan hakken (A+X+X) wacht dan even want dan doet ze weer een combo dus loop meteen achteruit wanneer ze klaar is met haar combo doe je weer over haar heen springen dit herhaal dan krijg je een cutscene dat ze dingen op je afstuurt e.d. spring gewoon over ze heen en hak ze neer easy as that doe daarna weer de hele tijd over de empress heen springen en gebruik zoals tha bomb al zegt veel slowmotion of eye of the storm (als je die al hebt weet ik niet cker :p ) (R inhouden en kort tikje op L)

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nog bedankt, maar ik had haar al. Door de meesterlijke tip van Tha bomb, ik had haar steeds bijna maar ik ging op het laatst steeds dood. Best wel frustrerend. Met slowmotion is ze eigenlijk wel makkelijk.
    De game is op zich zelf wel simpel.

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    geen dank. maar veel zeggen er dat als je tghe EMPRESS hebt verslagen het spel hebt uitgespeeld maar ik ben nog lang niet klaar ik kom nu in het level YOU CAN NOT CHANGE YOUR FAITE. en ik moet nu het hele eiland weer oversteken. heb ik nou iets fout gedaan of niet ???

19. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat hoord, je hebt de empress nog niet verslagen.

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik inmiddels ook achter gekomen....heden en verleden gedoe. :)

Deel Deze Pagina