Popstars The Rivals!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X-Commander, 12 dec 2004.

1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik dat nou goed! is er niet eens een thread over Popstars :+
    (ik kon er geen thread over vinden)
    Wat denken jullie? word het raffish of men2b :p KOM MET DUIDELIJKE ARGUMENTEN!! (moet toch niet zo moeilijk zijn :p)
    Wat is het spannend heh ;)

Men2b
    Raffish

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is echt het FOUTSTE programma ooit!!!
    Bij die Raffish zitten alleen oer lelijke (en domme:"Ik moet poepen!") wijven.
    über slecht aftreksel van Idols!

3. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mens dat moest poepen is echt zoooooo DOM!!!!! dat zeg je tog niet op TV... OMG HOE DOM KAN JE ZIJN

maar ik volg het niet: maar van mij mag man2b dan winnen lol

4. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Idols was al slecht... Ze hebben volgensmij zelf geen enkele inbreng... alles word voor ze gemaakt, geregelt.

Men2b heeft dan wel weer een bter nummer dan die van raffish... maar dat is ook niet zo moeilijk :)

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, beiden teams ''winnen''.
    Het gaat nu alleen om het smsen (dat moet toch?)
    ik bedoel, beide teams gaan toch wel een album maken..

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG dat ze dat nog uitzenden en met die grotorken meidengroep kunnen ze beter metteen meej stoppen... Rtl 4 shame u!

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ZOMG! Ik ben er in geslaagd om helemaal onwetend te blijven over popstars! :eek:

Ik vind het arrogantie ten top, alvast de eerste positie claimen van de top40. Mag lijen dat rob stenders of desnoods die Tokkies erin slagen om beide nepgroepjes ervan af te houden. Verder biedt het niks origineels (gejat van format uit Engeland), en ik heb sterk het idee dat het weinig impact heeft op BrEeZaH Nederland. Hoor er niks over op school, en dat was heel anders met Idols.

Edit: en het design van die sites is ook nog eens te knullig voor woorden. Zinnen die dwars door de lay out lopen, foto´s die niet geladen worden. Way to go! 8)

8. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een eerste klas kut programma net als idols zijn ze even populair dan zijn ze na 2 maanden weer vergeten dus ik snap het doel ook niet van zon programma.

9. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    de meiden zijn inderdaad DOM,.. maar ik vind lianne er wel schattig uitzien *)
    Van de jongens vind ik alleen die kalende kleine kerel goed zingen.
    ik heb de singles gehoord en die van de jongens is redelijk om aan te horen maar de dames zijn erg minder :'-(

10. Casperge

Casperge Guest

Die esri zit bij mij op school.Maar ik vind haar ondanks dat feit tog een domme koe met een stem als een verkouden viswijf

11. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    site zijn eigendom van rtl :confused: :mad:

waarom ...waarom rtl.nl ?? :mad: }:] :p

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pffff ik heb het niet zo op al die idols programma's, ze moeten een keer iets beters bedenken, zoals expeditie robinson of het blok, dat zijn goede programma's, en op school hoor je hier trowuens nix over, dus of ze de top 40 uberhaupt zullen halen????

13. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan idd toch allebij wel een album maken... maar als ik het goed heb, wie de meeste singles verkoopt wint het. Maar daarna maken die meiden (ik ga er maar van uit dat men2b wint) toch ook wel een album maken.

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG ik wist niet dat er mensen naar dit programma keken. Zijn het een beetje lekkere chickas...dan mogen die van mij winnen !

15. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik kijk het wel soms :eek: Maar als je het nooit gezien hebt kan je ook niet zeggen dat het slecht is, ookal kan je dat wel verw8en. En nee... ze zijn niet echt lekker ofzo hoor :)

16. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn beide even triest...

17. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allemaal even triest dat ze hier al aan meedoen:{
    Die gasten van RTL meoten echt een leven zoeken...
    Heb niks tegen die gasten die dit soort dingen nog doen... maar 't zijn flikkers...

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idols was tenminste nog even orgineel met de opzet enzo... vooral Idols 1 was leuk, deel 2 ook leuk, maar net iets minder boeiend dan deel 1. Aan Idols deden mensen mee die over het algemeen goed konden zingen, wat je van die ''opvolgers'' niet kunt zeggen. Ze moeten stoppen met deze onzin want er doet toch volk mee dat niet kan zingen. Kom over 5 jaar maar met Idols 3 ofzo... dan zijn er weer mensen die kijken én mensen met talent.

19. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    wat een k*tprogramma.......

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Idols beter dan popstars. Bij popstars zitten er echt van die domme wijven tussen.

Deel Deze Pagina