Ja maar moet ik daar dan 3 maanden langer op wachten? En word dat dan een beperkte selectie die ik van Microsoft mag kopen of word dat zoals UT3 op de PS3 volledig open? Misschien koop ik toch ook maar de 360 versie en als dat update verhaal tegenvalt koop ik de PS3 versie nog wel eens bij Zavvi ofzo
Serieus? Heb zowel MM ArenA en MM Alkmaar aan de lijn gehad. De eerste krijgt Portal 2 echt pas op donderdag en in Alkmaar krijgen ze ze alleen als je een bestelling plaatst. What's that about? EDIT: IGN Video Review [yt]w9aG2qU9okk[/yt]
Als iemand een PS3 versie haalt en de Steam code niet gaat gebruiken stel ik me graag ter beschikking om de code wel te benutten.
Binnen! Heb al een uur gespeeld en tot nu toe is ie erg vet. Nu nog iemand zoeken waarmee ik tussendoor kan co-oppen. Voeg me maar toe voor de 360 Myotis NL
Gamemania Rdam. heb er wel de volle pond moeten betalen maar care deze game matters! Ben al bij chapter 5 of 6 en vind het tot nu toe niet echt moeilijk wordt wel steeds pittiger, maar echt moeilijk nee.